Vespa-Ciao.NL
:: ‘Da Green Shit’ von Lorre “valt stil???? “

Home Forums Perso’s Projecten ‘Da Green Shit’ von Lorre “valt stil???? “

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 198)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hannesjeuh
    Bijdrager

nja ok. lekt het benzine kraantje nog???

hansieb
      Moderator

Je moet em aan voelen he…

Als je de decompresseur indrukt en duwt hoor je compressie wegvalle en net als die genoeg toeren maakt moet je hem loslaten ( 2 man ff proberen de 1e keer )

OOK wat een probleem is als de snaar doorslipt is het malossi bus verhaal (gradenplaat ligt niet goed op de bus waardoor je de bus moet inkorten) ik heb mijne ook ingekort krijg hem nu wel met moeite aan ( decompresseur tegelijk inhouden met de choke ) maar hij gaat gewoon aan.

Lorre
        Topic starter

lekt niet meer heb een darmpje van rubber weest gaan halen speciaal voor benzine…

@ hansieb we hebben geprobeert met de auto dus kon mooie snelheid halen en goed drukken want zatter op en ben niet van de lichtste dus speelt in het voordeel…
          wat bedoelje met graden plaat ligt niet goed op de bus?

hansieb
          Moderator

Als je loopt slipt de snaar dan heel erg , hij ligt dan eigenlijk al iets te ver voor in de vario.

http://vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&p=16021#16021

Lorre
            Topic starter

@hansieb: dankje :d kdenk dat dit wel het probleem is zit nu op school ga dit dan eens controleren direct als ik thuis ben naar die afstand dus het is best mogelijk dat het dit is ,

k’hoop het allesinds want anders kom ik zot =)

Lorre
              Topic starter

probleem met het doorsleren van de riem is opgelost,
                zit nu met een ander probleem:?
                er komen vonken en lucht uit mijn cilinderkop maar de cilinderkop zit stevig vast.
                die vonkn komen tussen de splitsing van cilinder en cilinderkop(mijn pakkingen zitten toch goed? –> kartonen aan het karter en aluminium tussen cilinder en cilinder kop… zou ni weten hoe ze anders te steken want was enigste manier dat ik kon doen …)
                die lucht komt ook vrij ter hoogte van mijn cilinderkop…

wat kan het probleem zijn?
                ben radeloos aan het komen 🙁

mvg laurens

Wouz-LwB
                Donateur

zitten er mischien oneffenheden op je kop/cilinder ?

hansieb
                  Moderator

Idd kop niet goed ofzo,

Haal de kop eens over een glasplaat met fijn schuurpapier. En kijk of ze maybe niet gescheurd zijn pakkingen?

En je weet het doe rustig aan 🙂 van gehaastheid komt stress en stress is niet goed. Gewoon chille bil blokje deronder en nie in 1 dag klaar wille zijn.

hannesjeuh
                    Bijdrager

de lucht die er van tussen komt, komt gewoon vanje vliegwiel…
                      vliegwiel van een ciao is zo speciaal gemaakt dat hij nog een functie heeft. de cilinder koelen. alsje naar de vorm kijkt van het carter dan zie je dat het vliegwiel eigenlijk lucht stuurt naar de cilinder.

de vonken… zou ik idd eens kijken ofje cilinder goed zit, pakkingen controleren,…

grtz

Lorre
                      Topic starter

mun alluminium dichting was fucked up… (krom getrokken)
                        waar kan ik dit gaan halen ? als ik gwn zeg 80cc vespa blokje zouden ze dat in gwne brommer winkel hebben want wil niet voor dat enkel een bestelling bij jmpb doen …

mvg laurens

hansieb
                        Moderator

Jmpb ff mailen of ze het in een enveloppe doen.

Wouz-LwB
                          Donateur

Doen ze vast wel. Bestel je dan gelijk 2 of 3 stuks 😉

Lorre
                            Topic starter

heb juist jmpb een mailtje gestuurd of het mogelijk is om er twee op te sturen.

k’hoop dat hij hierna dan draait en niet opnieuw een ander probleem opduikt

mvg laurens

Lorre
                              Topic starter

heb woensdag nieuwe dichtingen , en iemand zij mij ook dat het goed kan zijn dat mijn cilinderkop niet plat is daarom dat ik met een scheef getrokken dichting zit…

mvg laurens

FonS
                                Bijdrager
                                15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.