:: Crossen met proma circuit
-
dag,
ik heb een proma cc uitlaat onder me ciao liggen, maar heb geen lange moer m7 voor voorop de bocht. kan er iets gebeuren als is ga crossen. bijvoorbeeld dat ie uit men uitlaatpoort breekt?
JarcoBijdrager
Ja dat kan, maar hoef niet percee.
Beter is gewoon de juiste moer erbij gebruiken.
Volgende keer in het kleine vragen topic a.u.b.
Die kans heb je zeker, zeker met crossen:!
Ja, of dat je uitlaat er dan hopelijk voor vanaf schiet zodat je uitlaatpoort bespaart blijft. Koop gewoon zo’n opzetstukje, lijkt me de moeite niet.
pepkoDonateur
het is een beetje heel erg beun, maar ik had hem gewoon met het voorste ophangpunt met een ijzerdraadje aan mijn benzine kraan hangen.
dit was vooral omdat ik een aangelaste uitlaatpoort heb, en het dus niet uitkwam met die verlengde moer.
bij een oud klasgenoot, had de uitlaat gweoon met tyrip vast aan zijn bougiedop…
zeker doen met dat verlengmoertje! Want zelfs na het gewone rijden, afkoelen en opwarmen, dan komt die zoiezo beeetje los, zodanig dat ik hem aan de bocht beetje heen en weer kan bewegen!
Dus , is bijna een noodzaak 😉
Toch heb ik het probleem, dat ik het moertje zelf niet kan monteren, omdat de uitlaatpoort is gelast, en daarom langer dan het originele exemplaar.. Bijgevolg komt de uitlaat ietsje lager, en moet ik de uitlaat er weer afhalen om de uitlaatpoort nog wat in te korten.. Maar dat is voor lateR…
conclusie; best doen
of je verlengt het plaatje van je proma cc met een stukje?
DR-flenny :
wat bedoel je eigenlijk
dennis-vespa :
DR-flenny :
wat bedoel je eigenlijk
Volgens mij bedoelt ie dit als oplossing als je uitlaat te laag hangt doordat de uitlaatmond gelast is.?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.