Vespa-Ciao.NL
:: crossciao theike

Home Forums Perso’s Projecten crossciao theike

12 berichten aan het bekijken - 61 tot 72 (van in totaal 72)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VoNcKjE
    Bijdrager

en ik ben wel snel hoor ma ook erg lui haha:P

thei

finally 😀

VoNcKjE
        Bijdrager

jaja wag ma tot me citta opnieuw gespoten is en weer in elkaar zit dan ga ik echt wle harder:D

thei

als je hem verft gaat ie nog niet harder he xd

update
            mijn dr is met vonckje mee naar huis om de uitlaatpoort af te laten wrken en hij laat het prof tig lassen er komt een 30 mm flens op (H) en een zeer bewerkt carter haha en de uitlaat vn mijn scooter een samba racing 30mm aansluiting 😛 en vriend vn mij thomas die heeft ook een dr die tim bex getuned en im elkaar gezet heeft die gaat tegen de 90 met 95 pouli en maakt ziekelijk veel toeren is net een crossmotor als je hem op volle toeren hoort jordy heeft er een filpje van geloof ik

thei

hoe hard zou ik kunnen rijden met de kleinste pouli ? het lijkt me wel leuk als ik de 100 zou kunnen tikken

Tim
              Bijdrager

ik heb nooit gezegd dat die van thomas zo hard gaat.. hij loopt zeker goed… maar denk echt niet dat hij met 95 pouli 90 gaat… 80 haald hij misschien wel…
                maar ik denk dat jouwn snelheid wel wat te veel is hoor…

Tim
                Bijdrager

hahaha ik geloofde de snelheid al niet.. dus was met mijn auto achter hem gaan rijden…
                  hij liep precies 55 op mijn teller:lol

thei

:boosen myne gaf 65 aan 😕
                    hij wilt sindse ik de 65 sproeier drin heb gegooid niet doortrekken :boos
                    kutding als ie nu op zen toeren komt gaat het pof pof en dan komt ie weer op en wil geen powerboost meer trekke hoe kan dat ??????????????????????

Vincent Vario
                    Bijdrager

HAHAHAHAHA

Wie denkt er ook dat hij 89 rijd met een 80 poulie en standaard carters

HAHAHA geweldig. Als jij op de fiets zit rijd je ook meestal zo`n 55 zeker

HAHAHA

leon ciao
                      Bijdrager

55 is wel heel langzaam als je de setup hebt die je links hebt staan 😐
                        Heb je geen last van overtoeren? Ik zou er eens een 70 poeli opleggen 😉
                        Ik vind je voorvork wel vet :thumb

VespaMax
                        Bijdrager

thei,

volgens mij heb je met de fietsen teller liggen kloten ?
                          95 poelie 85 km’s ?

nouja..

wat jij wilt jong 😉

Groeten

thei

nou tim was hier geweest en we hebbe effe getest en mn teller klopt dus echt vn geen klote zit dr 10 km naast ongerveer en ik heb hem tog gewoon ingesteld op 1690 mijn band omterek ?? en nee hij maakt geen overtoeren

12 berichten aan het bekijken - 61 tot 72 (van in totaal 72)
                          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.