- Dit onderwerp bevat 80 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 10 maanden geleden door cris.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 november 2011 om 00:01 #491142
Zie er keurig uit Cris. Ik ben persoonlijk niet zo’n fan van die aero voorspatbordjes maar dat is puur omdat hij niet zo goed bij de rest past.
Verder is het een hele strakke Citta zo te zien.I came, I saw, and I forgot what I was doing...29 november 2011 om 02:20 #491144@Vertigo, Speedbuxy en tonni: Bedankt voor jullie reactie. Ik ben zelf ook meer dan tevreden over mijn citta, het is nog even de puntjes op de i zetten en dan kan ik eindelijk eens gaan rijden.
@ Tonni: Wat betreft het voorspatbord heb je gelijk. Ik vind zelf de orginele ook mooier, maar ik had deze al gekocht en heb het er maar gewoon opgezet. Denk zelf dat er in de toekomst nog wel een orgineeltje onder komt aangezien ze maar iets van 10 euro zijn dacht ik. Ik heb dan ook direct roestvrije ophangbeugels erbij. Ze zijn momenteel nogal verrot eigenlijk:no (gelukkig kun je ze lastig zien8) ).
29 november 2011 om 07:33 #491145Een orginele vind ik helemaal geen porem, als je de steunen zou verlengen zou het misschien staan en passen. Ik heb er wel dikkere banden onder, maar die pasten bij mij niet eens in het originele voorspatbord.
Ik denk dat als je de steunen van het spatbord wat je nu hebt 2 cm in kort dat het ook veel beter lijkt. Hij heeft nu een beetje een cross-look.
27 augustus 2012 om 17:09 #461545Hallo luitjes,
hier nog maar weer eens een berichtje van mij. Ik zag van de week een paar mooie brommers voorbij vliegen op het forum en dit deed mijn enthousiasme weer wat opleven. Dus zelf vandaag ook maar een ritje gemaakt en eens de speedgauge van android erop los gelaten. Heb de citta getopt op 68.5 km. Er zit nog zeker meer in aangezien de afstelling volgens mij dramatish is en die malossi vertanding zal ook wel veel te zwaar zijn.
Tijdens het rijden moest ik er ook weer aan herinnerd worden dat de voorvork meer olie kan gebruiken en dat er waarschijnlijk andere keringen in moeten:kots
Er moet nog steeds genoeg gesleuteld worden en moet helaas zeggen dat ik daar helemaal klaar mee ben 😮
Tot slot nog even een paar foto’s, dit keer met kappen 🙂

wel jammer dat ik wederom de gele kleur er niet mooi op kan krijgen :S Op mijn telefoon zijn ze gewoon haarscherp namelijk.
27 augustus 2012 om 17:34 #461586Binnenkort maar weer ff een knutselmiddagje organiseren 😛 Dan meteen wat hi-res foto’s schieten van beide 🙂
27 augustus 2012 om 19:30 #46161168,7 vind ik niet zo indrukwekkend met jouwn setup :O had toch wel minimaal de 75 verwacht
27 augustus 2012 om 22:00 #460430@beunhaas
zoals je wellicht niet gelezen hebt, klopt er nog van alles niet aan de afstelling.. dus die 75 hoop ik ook te halen.en hogere snelheden met 13/13 carb dan 75 vind ik knap.. Er zijn weinig die dat halen volgens mij.29 augustus 2012 om 09:12 #463067ik vind een kleine 70 zeer netjes voor een rv met 13/13
het spruitstuk is echt een drama en afstellen is gewoon lastigwil je echt profijt hebben van de rv moet je toch echt een 19mm erop zetten.
mijn 13/13 op rv liep net 55 en zeer slecht ook. dusja ik hoop voor je dat er toch nog wat power uit gaat komen alhoewel ik daar niet zeker van bensucces ermee

kijk 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.31 oktober 2012 om 17:07 #4897311,5 week geleden wezen sleutelen bij Docs911. Heb zoals beloofd nog een paar mooie foto’s kunnen laten schieten door Docs zijn vader. Op de heenweg van farmsum naar meedhuizen heb ik nog de 82 km/u gehaald met de malossi vertanding met wind in de rug. Op het stukje wegdek waar ook de uitlaattests gedaan zijn. Toch besloten om die vertanding te wisselen met een ander omdat de omstandigheden wel heel gunstig moeten zijn om dat te halen.
Naast het aanpassen van de vertanding stond afstellen hoog op het lijstje, De brommer liep erg beroerd stationair. Gelukkig mochten we erachter komen dat de oorzaak hiervan een slechte geleider van de ontsteking was en dus niet een lek ergens in het blok=)
Ook heb ik nog een digitale kilometerteller erop gemaakt. Kortom een leuk dagje met Docs.
Een minder punt was dat we de vario niet goed hebben kunnen afstellen omdat we de achterklok gereviseerd hadden en dus eerst die op de terugweg ingereden moest worden. (lees als: De vertanding goed ingeolied in het achtercardan).
Hier wat foto’s.

31 oktober 2012 om 17:09 #489678Weet iemand hoe ik de werkelijke kwaliteit van de foto’s op de site kan krijgen, want dit is wederom niks. Ik upload de foto’s altijd met mijnalbum.nl wellicht dat een ander beter is?
31 oktober 2012 om 17:22 #490475hallo
ik gebruik deze: http://tinypic.com
31 oktober 2012 om 17:39 #453791onderaan de uploadpagina van mijnalbum staat een vinkje “verklein mijn foto’s om sneller te plaatsen” die moet UIT staan. op die manier upload je foto’s in normale kwaliteit.
als je ze geupload hebt en je wil ze op het forum plaatsen klik dan eerst op de foto zodat je de grote foto in het beeld hebt. gebruik de link van deze voor het plaatsen van foto’s.
OnTopic:
erg nette citta’s die van jou en Docs. Leuk om te zien dat jullie samen lekker aan het sleutelen zijn, Ga zo door!Gr. pepko
31 oktober 2012 om 19:26 #488352
moet zijn

Anders verkleint hij ze 😉 En met het uploaden inderdaad dat vakje uitzetten van het verkleinen.
30 mei 2013 om 17:59 #492166Beste Forumleden, gister bij Docs geweest en de brommer doet niet helemaal wat we verwachten. Iemand een idee?
Setup:
– Standaard belgen carter
– Standaard cilindertje
– Bromkruk
– 13/13
– sproeier 60
– Malo filter
– Gianelli Fire
– Bromvertanding
– Poelie 95
– Grillo velgjesEn dan een top van 41?!?!?! En het is niet dat hij last heeft van overtoeren(wat opzich ook al raar is).
Iemand een idee?
Deze snelheid had die ook met een snorkruk!!30 mei 2013 om 18:00 #492164Ja knal er eens een poullie 80 op…
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.