Vespa-Ciao.NL
:: cris’s citta deps

Home Forums Perso’s Projecten cris’s citta deps

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tnerual
    Bijdrager

Ziet er zeer mooi uit ! de kleurencombo leek me eerste relatief niet meteen mijn smaak, maar als ik het zo zie, komt het veel veel beter uit !

veel succes!

cris
      Topic starter

@ hansieb: Helaas is die alleen te bekijken in Delfzijl en dus niet om de hoek. Ik kan hier volgens mij ook niet echt lekker rijden dus vandaar.

@ Leovince: Wat betreft de bio-ontroester moet ik zeggen dat het bij mij goed zijn werk deed. Ik kan jouw niet garanderen of het bij jouw wonderen doet. Misschien moet je het gewoon maar proberen en dan maar hopen dat het goed gaat, dan heb je iig alles geprobeerd wat er te proberen valt. Wel moet je echt goed gaan naspoelen, want ik zag dat er bij mij nog steeds donkere vloeistof uit de tank komt. ( ik kan je dus ook nog niet veel erover zeggen aangezien ik er nog niet weer mee gereden heb etc!! ) Wellicht even kijken op de website van de leverancier, daar zie je ook foto’s.

@ de rest: Bedankt voor de positieve reacties, ik ben er zelf ook erg blij mee en kan niet wachten totdat ik hem inmekaar kan zetten.

cris
        Topic starter

Na een middagje sleutelen is er weer het een en ander gerealiseerd. helaas niet heel veel, want ik had me een beste kater. Gelukkig na een asprientje van Docs vriendin ging het al een stuk beter.

pPs. die zwarte kappen zullen er even tijdelijk op gaan, ze zullen uiteindelijk zilver gespoten worden..

Jarco
          Bijdrager

jum jum. 🙂

Florian
            Moderator

Ziet er goed uit, vind die Grillo velgen ook altijd mooi onder een Citta:thumb

cris
              Topic starter

Ben nog wat aan het sleutelen geweest. Hier het resultaat.
                Daarnaast heb ik mijn cilinder verkocht en ga ik gewoon weer met een 70 cc rijden. Nu maar hopen dat het nog wel wat doet. Heb nog niemand gevonden op het forum die ook met 70 dr op een rv cartertje rijd.

speedbuxy
                Bijdrager

Ziet er lekker fris uit zo:thumb
                  En een 43 dr op een rv loopt denk ik erg leuk:thumb

Edjuh
                  Bijdrager

Geinig, dat oude verzekeringsplaatje. Volgens mij worden er nog steeds brommers verkocht ‘met kenteken’ die er zo een op hebben : -)

Leuk ding zo!

Docs
                    Donateur

Goed bezig 8) Ziet er goed uit al :bier Komend weekend krijg je je cilinder 😉

Tonni
                      Moderator

Cris: Hansieb reed het afgelopen toertje met een DR op zijn RV, en dat liep prima. Ik denk dus niet dat je je daar zorgen over hoeft maken.

Ik denk alleen dat de 19mm dan al wel overkill kan zijn, ik denk dat je met een 17,5 ook al prima uit komt.
                        Theoretisch verschil is: Des te groter de carb, des te meer power op hogere toerentallen, kleiner geeft meer power onderin.
                        (en meestal kan je dan ook kleiner in de sproeier en draai je dus ook weer zuiniger)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

cris
                        Topic starter

Ik ben van plan om gewoon met een 13/13 carb te gaan rijden. Hopelijk rijd dit ook wel prima. Wat voor snelheid ga ik daarmee halen denken jullie?
                          Komend weekend het blokje er maar eens onder zien te krijgen. Zie julie allen wel waarschijnlijk op de uitlaattest. heb er nu al zin in !

Gr Cris

cris
                          Topic starter

Hierbij een update.
                            Ik heb de afgelopen tijd niet heel veel gedaan, maar de citta heeft al meer vorm gekregen dan dat hij eerst had. Ik heb de citta lopend gemaakt en ik moet je zeggen dat ging best aardig zo’n drevo op een rv carter. Helaas zit ik inmiddels al weer met een probleem namelijk dat hij ergens lekt. Dit zal ik in de komende maanden/weken wanneer dan ook eens moeten verhelpen. Hier in ieder geval nog wat foto’s van mijn trots.

hansieb
                            Moderator

Tof dingkie 😉 ! Zien we vast ergens volgens jaar wel weer rijden.

Anoniem

Mooie kleurencombo :thumb

speedbuxy
                                Bijdrager

Ziet er mooi fris en fruitig uit:thumb
                                  Fire staat hem ook erg netjes trouwens8)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 81)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.