:: CP speedengine loopt niet
-
Hallo,
Ik heb gisteren mijn SE met polini 46mm in elkaar gezet, en de bougie vonkt, maar lopen wil hij niet. De bougie word wel nat, dus ik heb het vermoeden dat de vonk te zwak is. Waar kan dit aan liggen? Zal het vliegwiel niet goed meer zijn, of de ontstekingsspoel? Ik heb de ontsteking trouwens een tijdje geleden nieuw gekocht (ik heb hem nog niet gebruikt), en gisteren nog een andere nieuwe condensator geprobeert, maar het mocht allemaal niet baten. Dus, als je mij kunt helpen, graag reageren.
Mvg, Ruud
misschien de electrode iets naar beneden slaan van je bougie?
r32Bijdrager
Hoi,
heb je al eens een andere bobine geprobeert?
Had zelf ooit eens een cp blok en een nieuwe bobine gekocht vonkte wel maar niet sterk genoeg andere bobine en lopen
terwijl de niet werkende bobine geheel nieuw was?
gr R32
dat zou ik eens kunnen proberen, maar kan het niet ook iets met het vliegwiel zijn?
JarcoBijdrager
Ik ben eigenlijk wel benieuwed welke sproeier je in welke carb heb zitten?
Welke hittegraad bougie?
sproeier 70 in een 13/13. Bougie hittegraad 8
Ik heb vandaag nog wat dingen geprobeert, cp’s op 0,50 ipv 0,45. De bobine vervangen voor een andere, elektrodeafstand van de bougie wat groter gemaakt. Dit alles zonder verbetering. Hij vonkte nog steeds, maar nog niet optimaal. Ook wilde hij nog steeds niet aanslaan, nog niet het minste leven er in. Toen hebben we startpiloot in de inlaat gespoten, ook dit maakte geen verschil.
Weet iemand nog iets? ik zou hoogstens nog kunnen bedenken dat het vliegwiel niet meer goed zou zijn.:?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.