Vespa-Ciao.NL
:: cp afstellen

Home Forums Techniek Problemen oplossen cp afstellen

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

rickgeurten113

Hoe kan ik mijn contactpuntjes afstellen zonder voelermaatje..mijn bougie vonkt namelijk niet dus misschien dat het aan mijn cp ligt ik weet het niet..wie kan mij helpen?

Jacky
      Bijdrager

Ik vrees niet… zulje toch echt nodig hebben. Mij lijkt niet dat je zon kleine afmeting niet op het oog kan.. anders benje heel lang bezig:|

rickgeurten113

iemand nog een ander id?

pier
          Bijdrager

gwoon op t oog doen hoor! gaat goed, ze moeten voor jouw gevoel goed staan.. en dan doet die t wel, of niet:P en dan licht t ergens anders aan

reiniero
            Bijdrager

volgens mij kun je ook een stuk printer papier gebruiken en dat dubbel vouwen is volgens mij precies even dik

Wouz-LwB
              Donateur

of een stukje van de buitenkant van een vloeiboekje

PoliniCitta
                Bijdrager

toen ik nog geen voelermaatjes had deed ik altijd op het oog.. en dat ging altijd wel goed.. maar met voelermaatjes is altijd beter.. ze zijn ook niet echt zo duur

!Japieoh!_!Ciao!

Hoe duur zijn ze ongeveer?

TJOEP
                    Donateur

uit de 2,50 of 5 euro bak!

rickgeurten113

heb mn cp maar s op 0.30 afgesteld heb t idee dat ie nu veel beter gaat maar af ent oe stottert die wel nog…gaat wel goed aan nu..moet ik nu kleiner of groter gaan??heb nl alleen om de 0,10..0,30-0,40 enz

had ook ff stukje gereden en na de bougie gekeken die was lichtbruin dus zal wel een 68 sproeier in moeten heeft dat ook effect op t stotteren

vicious
                        Bijdrager

0.4

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.