- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren, 10 maanden geleden door Dountill.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 april 2007 om 10:38 #446672
Nieuwe uitlaat, nieuwe update 🙂
6 november 2007 om 21:19 #425281De mix gaat bijna zeker weten de deur uit.
Net mn brommer opgehaald bij de brommerboer, omdat deze naar een schadeexpert moest.
Ik thuis mn vork recht gebogen en willen gaan rijden, rem ik, blijkt het remsysteem ook niet meer jofel te zijn.
Lamp ligt in 2en, uitlaat achter het achterwiel omgeslagen, en de benzinekraan afgebroken.
Weer last van mn rug, knie,elleboog en voet.en mn hand ligt vrij ver open..
Ik heb het helemaal gehad met dit stuk @#$@#$%^ik verkoop hem wss in onderdelen, en zet mn setup onder een ander frame met kenteken.🙁
Wat denken jullie?
6 november 2007 om 21:30 #425282Neee,uitlaat stat zo mooi & echt mooi gespoten.Houden hoor.Even opknappen & daarna voorzichtiger rijden.
En hopelijk groeit alles terug snel aan elkaar hé.6 november 2007 om 21:35 #425283eej,
gwn houden!!
ik heb er ook 1 en ook ongeluk gehad, kwou em ook wegdoen..
maar klaat em tg mr maken 200euro en j heb nieuwe vork erin en weer plezier!!
koudwatervrees ist ff int begin.
en succ67 november 2007 om 10:11 #425290hmm, ja. Misschien ook maar wel, denk dat ik de onderdelen van mn project ga gebruiken 🙁
15 mei 2008 om 07:00 #430223Vandaag sinds lange tijd weer wat gebeurd, lang niet aan mijn brommer gezeten maar ga hem nu toch maar eens maken.
Ik ben mijn blokje helemaal beu en heb daarom besloten er gewoon onder weg te slijpen met een slijptol 😀
Ik wil er nu gewoon een bromcarter opzetten zodat ik mijn olietank er ook af kan halen.Wat ik mij nog af vraag, hoeveel mensen zijn er die hun oliepomp gewoon van hun carters af kunnen draaien :S? als ik het probeer draai ik of de bouten dol, of mijn gereedschap kapot.
Als iemand nog ideeen of tips heeft voordat ik begin vanmiddag hoor ik het graag.
15 mei 2008 om 07:13 #430224De inbusjes zijn idd nogal snel dol. Je kunt de kop eraf boren met een 8-10mm boor, daarna de pomp eraf trekken, daarna met een tang de resterende schroef eruit draaien 🙂
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno15 mei 2008 om 07:15 #430225Hmm , ok dan ben ik gelukkig niet de enige. Mijn krukas zit namelijk vol vast in mijn blok, dus kon de keuze maken heel moeilijk te doen met uitboren, en nieuw tappen, maar als je de laatste fotos in mijn eerste post ziet is de keuze snel gemaakt.
Waarschijnlijk wordt de brommer ook nog blauw gecoat, om de kleur weer even wat mooier te krijgen.
15 mei 2008 om 10:25 #430226Die boutjes zitten inderdaad verekte vast vaak:con
Ik probeer ze meestal eerst los te draaien met een inbus, meestal gaat er één los en draaien er twee dol.
Dan pak ik een stukje draadeind en dat las ik heel voorzichtig op de dolgedraaide boutjes;)
Door de hitte van het lassen komen de boutjes dan meetal ook al wat losser, samen met een griptang op de stukjes draadeind draai ik ze er dan zo uit
1250e post8)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.