- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 9 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 9 maanden geleden door Dountill.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 september 2007 om 09:50 #283753
Ook ik moest er een tijdje geleden aan geloven en een 2e brommer nemen.
Ik was al een beetje met de si bezig, maar het project gaat nu wat meer va nstart.
Heb hem gisteravond bij een vriend uit de schuur getrokken en bij mij thuis neergezet, kan ik er net iets meer mee bezig.
En mn moeder weet nog van niks, maar als ze hem ziet is het toch al te laat :P.
Ik zal vanmiddag fotos plaatsen, hoe hij er nu bij ligt.Ik kocht hem zo:

Verder komt er op deze brommer:
*De 90cc Avionic set ( wanneer ik zuigerveren heb)
*Verstevigingsbuis
*Versterkte achterbrug
*Oranje goude lak/ samen met zwart
*M-stuurtjeEventueel wil ik ook mijn spaakvelgen gaan verchromen, dit moet ik nog even aankijken.
Verder gaat het blok helemaal bewerkt worden, maar daar zeg ik verder nog niks over :P.Wanneer jullie suggesties of opmerkingen hebben, hoor ik ze graag.
Edit 13/09/07 : Frame geschuurd

* Frame wordt wss prof. gespoten
Edit 23/09/07 :
Tussenbalk er tussen gelast
Alle kabels onder het frame uit getrokken.
Alle onevenheden in het frame mooi glad gemaakt.

Edit 26/09/07 : Nieuwe Uitlaat 😀 😀 (Gianelli Record)

Edit 27/09/07 : FF fotos van de cilinder er bij 😀

Edit 30/09/07 : Toekomstige uitlaat voor de si even onder de ciao gehad
Einde Update 😛
17 september 2007 om 09:56 #450635Cool, een sovrano(soeverein):)
Wat ga je versterken aan de brug? Die avionic is een mooie set maar ik denk niet dat je brug er onder zal lijden.
En wordt hij met compressor gespoten?
Verras ons….
Oja, neem een puch uitlaat ofzo, die simonini bv.
17 september 2007 om 09:57 #450636met de plannen die je voor je brommer hebt lijkt het me een leuk project

de brug verstevigen is in principe toch niet nodig? had altijd begrepen dat een si-brug al sterk genoeg was
zou als ik jou was het achterspatbord wel (gedeeltelijk) weglaten, dat ziet er zoveel beter uit op een si!!
verder succes met je project, ben vooral ook benieuwd hoe of wat je je blok gaat aanpassen
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.17 september 2007 om 10:02 #450637Spatbord laat ik inderdaad weg.
Reden van het verstevigen van de brug heeft gewoon te maken met een beetje roest, vandaar 🙂Hij wordt met de compressor gespoten, spuit staat al klaar 😀
maar eerst het nare werk, het schuren van de brommer, en dan de buis er tussen lassen, omdat dat gewoon mooi is17 september 2007 om 10:25 #450638wat voorn buis neem je?
mag hopen een vierkante/rechthoekige.. lijkt me toch het mooiste staan op de al vrij hoekige si..Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.17 september 2007 om 11:40 #450639Ik ga morgen voor een buis kijken, dit wou ik vanmiddag doen, maar het regent 😛
Ik ga inderdaad voor een hoekige buis, zo valt hij meer weg in het geheel van de brommer17 september 2007 om 11:55 #450642Ik ga normale carters gebruiken ja, vario komt waarscheinlijk in een later stadium pas, net als kickstart.
Moet even wachten tot ik wat geld heb.
Maar dat komt wel goed 😛18 september 2007 om 06:50 #450677
N!CKsallemaal zeer mooie ideeen corona.
het uiterlijk zal ook zeer vet zijn met dat zwart/oranje en dan verchroomde velgen.
en ook een mooie setup eronder:Dblijf dit volgen, wil weten wat je met het blokje gaat doen:D
23 september 2007 om 18:07 #450872
AnoniemNice hoor.
ik was idd net als wat kwafo zegt, iets breder gegaan,
toch is het een mooie verbetering op je frame,Ga zo door!
26 september 2007 om 11:17 #450918Update @ beginpost, Nieuwe uitlaat, namelijk een gianelli record
26 september 2007 om 11:24 #450919wat is dat rare “ufo” geval op de bocht?
voor de rest wel een leuke uitlaat, hopelijk zijn de prestaties ook een beetje leuk;)26 september 2007 om 11:26 #450920het is iets van een filter, op de plek waar hij zit, zit ook een gat in de uitlaat zelf 😛 iemand die er meer over weet ?
26 september 2007 om 11:26 #450921Ik vind et maar een raar ding , zou me een wonder zijn als die een beetje presteert.
Die demper steekt er doordat die half alu bekleed is een beetje weirdu it.Is dat gekke potje niet zon zelfde ding als bij de faco ? kan je stellen enzo
Scheen een extra “expansievaatje” te zijn, maar een vriend van me heeft er vroeger ooit
eens eentje gehad, en toen die uitlaat “op” was hebben we dat ding erafgehaald…Blijkt dus gewoon nep te zijn, maar zover ik me weet te herinneren rijdt ie niet verkeerd…
De prestaties lijken op die van een Proma Circuit…26 september 2007 om 11:32 #450922hansieb :
Ik vind et maar een raar ding , zou me een wonder zijn als die een beetje presteert.
Die demper steekt er doordat die half alu bekleed is een beetje weirdu it.Is dat gekke potje niet zon zelfde ding als bij de faco ? kan je stellen enzo
Scheen een extra “expansievaatje” te zijn, maar een vriend van me heeft er vroeger ooit
eens eentje gehad, en toen die uitlaat “op” was hebben we dat ding erafgehaald…Blijkt dus gewoon nep te zijn, maar zover ik me weet te herinneren rijdt ie niet verkeerd…
De prestaties lijken op die van een Proma Circuit…Dat stuk had ik idd ook gelezen, dat was van iac of niet ?
Verder is er aan dat ”vaatje” niks te stellen, het zit helemaal vast26 september 2007 om 11:37 #450923ah boeie, mooie pijp vind ik (y)
en slecht zal hij zeker niet lopen denk ik
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.