Vespa-Ciao.NL
:: compleet spuiten

Home Forums Techniek Framedelen compleet spuiten

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

thierry93
    Donateur

okej dus die ik moet die alle 4 met water doen ?

Carphunter
      Bijdrager

Korrel 100 is vaak niet waterproof 😉 Korrel 100 zou ik ook alleen ffe gebruiken om de diepe krassen enzo weg te schuren….

Daarna pak je de fijnere korrels, die zijn vaak wel waterproof. (ff kijken op de verpakking of het waterproof is)
        Zoals ik al zei, pak niet van dat hele goedkope bouwmarkt huismerk schuurpapier, dat is vaak rommel!

Kijk even of ze 3M hebben, als je daar 1 keer mee geschuurd hebt, wil je nooit meer anders! 😛

thierry93
        Donateur

haha ik haal van autozaak dus komt wel goed. Ik begin gwn met grof en ga steeds lager.
          Kan tog gwn met spons beetje nat maken en dan schuren?
          als ik geen diepe krassen heb hoef ik tog geen spuitplamuur te kopen
          ik maak me frame gwn goed schoon met amoniac, thinner. En dan spuit ik er gwn grijze primer op.
          En dan goed myn mat-zwarte lak:)

Gr

niceVespa
          Bijdrager

Jup dit kun je gewoon met een spons doen of een bakje water waar je het schuurpapier indoopt.

Je hoeft geen spuitplamuur te gebruiken maar het effect is wel zoveel beter! Zou als ik jou was als die helemaal
            mooi glad is toch even laagje spuitplamuur erop doen en dan even heeeel fijn met waterproof schuren!

GTZ NV

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.