Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Combo Toer TT Assen & Bakkeveen
- Dit onderwerp bevat 217 reacties, 39 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door jan-willem.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 april 2011 om 14:32 #522380
ziet eruit als een geslaagde dag, helaas dat ik dat gemist heb. volgende x ben ik ook van de partij !!1
26 april 2011 om 15:49 #522390Zo, ik ben ook weer thuis

Nu pas, een dag later? JA!:D
Ik was de avond voor de tour uit geweest (doe ik normaal nooit maargoed) daardoor lag ik pas om 2 uur in bed en voor ik eenmaal goed en wel sliep was het 4 uur:con
Kwart voor 7 er uit, veel km’s maken in de auto plus een vermoeiende (maar zeker leuke) dag erbij en het feest is compleet.
Ik viel dus half in slaap achter het stuur op de terugweg:D
Aangezien we nog maar 30 km verwijderd waren van een hotel waar ik via hotelkamerveiling.nl eerder was geweest hebben we die maar ff opgebeld, gelukkig konden we daar nog terecht, stuk beter dan de 150 km die het nog naar huis waren.
Heerlijk geslapen dus en vanochtend heerlijk ontbeten om vervolgens nog een tourtje met de Vespa’s door het mooie lansschap van Overijsel te rijden8)Hier mijn foto’s, filmpjes kan ik helaas niet online krijgen, zo goed ben ik nog niet:P

De kortste route van Florian naar Assen was 50 km, de snelste was 85 km, wij kwamen er al snel achter hoe dat kwam, 80% was dorpsweggetjes en zandwegen:D
Dat werd dus de snelste route ipv de kortste.
De beruchte eierballen op de tour.
Op de terugweg toen we versnipperd waren geraakt in groepjes kwamen Alex, Jordy en ik er achter dat de LPG wel erg duur is in de omgeving van Assen:o:P
Jordy was na de tour zo vertrokken:DEn hier nog even een kleine fotoshoot van de SuperBravo in zijn natuurlijke omgeving, dit was in Almen, Overijsel

De gekke bekken van Jordy.
Bij thuiskomst de van Andree gekregen eierballen gelijk in het frituur gemikt, deze waren weer anders dan die we op de tour gegeten hebben aangezien hier een soort kroket omheen zat ipv deeg, smaakte zeker niet verkeerd al was het ei wat hard.
Nogmaals bedankt voor de ballen Andree=)Vond het ondanks de al vaker aangehaalde pechgevalletjes toch een echt mooie tour, kon ook niet anders met het weerwat we er bij hadden.
TT-Assen was ook zeer nice om te zien ondanks dat we de 2-takt klasse hebben gemist.
Tot de volgende weer
26 april 2011 om 15:56 #522393Mooi verslag en ook een erg mooie omgeving voor een after toertje

En misshien was het ei wat hard omdat ik hem thuis in de vrieser heb gemikt terwijl ze al wel ontdooid waren.
Maar dacht als ik ze niet invries zijn ze na het toeren in assen ook haast wel gaar:DDeel 3 en shotcuts in 1 komt met een uurtje

Shortcuts

26 april 2011 om 18:44 #522418Die remmen klinken lekker, beter dan die natte kussens ipv remblokken op je ciao 😛
26 april 2011 om 19:57 #522423Zo hier mijn foto’s:

Over de zandwegen haha

Startpunt bij de TT

De veelbesproken eierbal
Er lag gewoon een fucking tv in het water haha
Hier waren we de helft kwijt (was ook te zien was op de foto toen de helft doorreed, waaronder ik ook maar ik reed met een aantal weer terug)

En iets anders, waarom vond ik het zo raar dat mijn moer van de achterkoppeling steeds lostrilde??
Op naar de volgende
26 april 2011 om 22:03 #522433Edjuh :
Die remmen klinken lekker, beter dan die natte kussens ipv remblokken op je ciao 😛Ja deze citta remt als een trein en maak daar dus ook gretig gebruik van:D

@florian
Ik meende dat jij met poeli reed?27 april 2011 om 08:38 #522439Ja ik reed ook pouli hoor, alleen ik reed pouli omdat die grote moer van de achterkoppeling steeds losging en dan slaat alles vast tegen de achterbrug aan.
27 april 2011 om 18:03 #522459Heb een gezellig tourtje moeten missen zo te zien 🙁 . Dacht de dag van tevore dat ik m’n brommer in orde had. Niet dus ,stotteren als een gek en er rinkelde ook iets .
@citta-florian Dat heb ik ook eens gehad dat m’n koppeling uitelkaar liep. easyparts heeft trouwens nog nieuwe kopppelings naven ,dus dan hoef je geen hele nieuwe koppeling te kopen scheelt weer wat.
————————————————–
Bedankt voor de tip man
Als ik niet rap een een knappe 2e hands compleet kan vinden haal ik mooi zo,n nieuwe naaf;) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.