Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Combo Toer TT Assen & Bakkeveen
- Dit onderwerp bevat 217 reacties, 39 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 11 maanden geleden door jan-willem.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 april 2011 om 09:11 #522337
@hans heeft ie wel vaker ^_^
25 april 2011 om 09:21 #522338volgens mij heeft hij altijd lekke pakkingen…
25 april 2011 om 14:53 #522345Wat live footage
[YouTube=dN-6RlCttYU]
25 april 2011 om 15:44 #522350Jelle :
volgens mij heeft hij altijd lekke pakkingen…Dit keer de laatse . Ben d’r helemaal klaar mee , rijden zonder koppakking voortaan.
Ik ben ook echt zuur , dat dit mijn tourtje heeft vergald .Ik had er erg naar uitgekeken . Maar goed het is dus niet anders .
Ik hoop dat iedereen een mooie dag heeft vandaag en bij deze, aan de mensen die ik helaas niet heb kunnen zien, de hartelijke
groeten en maak er nog een leuke paasdag van!Ciao á tutti !
25 april 2011 om 18:36 #522355Zo ben weer thuis, was weer heerlijk weertje om te toeren!! Balen hoor gerarduzZzz nou volgende x beter.
25 april 2011 om 18:36 #522356
Anoniem@Gerard,
Jammer dat je er niet was. Volgensmij zag ik je net nog in Groningen langsrijden met iemand anders richting de Grote Markt.
@De rest,
Het weer was heel erg lekker, wel verbrand, maar dat mag niet uitmaken. Geslaagd tourtje ondanks de pechgevallen. En nu wachten op de beelden, ik zal zelf in een edit zo ook ff wat posten.

25 april 2011 om 18:40 #522357Zo ik ben ook al een half uurtje thuis het was een zeer geslaagde dag ondanks de weinige kilometers die we hebben kunnen afleggen door de pechgevallen, door al die pechgevallen waren er 3 verschillende groepen ontstaan haha we waren elkaar allemaal kwijt.
Ook nog lekker een uur bij de TT gekeken, was wel leuk.
Stephan bedankt voor het meerijden
25 april 2011 om 19:05 #522358Ben ook weer thuis.
Het was idd een wat rommelig dagje met veel gaten in de groep.
Maar ondanks dat en de pech gevalletjes was het nog steeds lekker vertoeven met dit weer
Ik moet de filmpjes even wat bij elkaar zoeken, want zijn een hoop shortcuts of stukken die niks zeggen zo blijkt dat ik de camera tijdens een stop gevalletje ook gewoon had laten lopen.
15min niks zeggend gelul opgenomen:DMaar hier voorvast al wat pics.
Alex ala grunn toer weer aan een ijsje met kinder disco:D

De rest van de eters.

Evert pech met de achter koppeling.

Wat klopt er aan dit plaatje niet:D

1e deel van de filmpjes komt asap.
@gerard
Ja dat was weer jammer man:(
Maargoed hoorde dat je nu het licht heb gezien en net zoals mij gewoon lekker zonder pakking rijd
25 april 2011 om 19:08 #522359Hahaha die lilliputter:lol
Dat gelul vind ik anders ook wel grappig om te zien/horen haha25 april 2011 om 19:46 #522360Ook ik ben weer thuis.
Het was een leuke warme dag zo.Alleen zoals Florian al aangeeft hadden we echt mega veel pechgevalletjes,waardoor er een heleboel tijd verloren is gegaan.
Pechgevallen….ook ik was hier slachtoffer van helaas.Na een paar Km begon mijn blokje ineens heel rauw te lopen,en maakte een hard tikkend geluid onder het rijden.
Tijdens het tourtje heeft hij 3 bougie,s verbruikt…ook niet helemaal in de haak.En als klap op de vuurpijl is mij 2e en laatste achter koppeling stuk gelopen.. :'( Dit is ook goed te horen op de filmpjes 😉
Gelukkig had Hansieb een reserve koppeling bij zich,zodat ik toch verder kon
We kregen op het laatst ook inderdaad een wat versplinterd groepje.Ik zat in het laatste groepje die bij het circuit aankwamen.Een poosje voor we er waren kreeg ik al vet erge hoofdpijn..Dus toen we aankwamen,heb ik ook de brommer ingeladen en ben naar huis gegaan.
Al met al was het toch weer een geslaagde dag.
Ik zal van de week maar gaan bestellen bij JMPB,en op zoek gaan naar een andere achterkoppeling….dan is de boel weer klaar voor de volgende ronde 😉Mijn foto,s en filmpjes.

25 april 2011 om 20:07 #522361Kijk eens aan Evert, je niet lekker meer voelen maar wel als een van de eerste wat filmpjes posten.
Hulde.25 april 2011 om 20:12 #522362Ja haha,ben alweer opgeknapt hoor

Zal wel door de hitte en al die uitlaatgassen zijn gekomen’..Dikke hoofdpijn en een misselijk gevoel.
Nadat ik weg was van het circuit heb ik op een parkeerplaatsje langs de weg even…:kots haha..En daarna ging het al weer vlug beter gelukkig 🙂
25 april 2011 om 20:15 #522363jongens,
ziet er uit als een geslaagde dag! Wat de pech gevalletjes betreft ben ik blij dat ik er niet was:O niet lullig bedoelt maar ik moest er anders ook bijna 2 uur voor rijden!
het zal al met al een zeer geslaagde dag voor jullie geweest zijn!:d
Mike25 april 2011 om 20:34 #522364Hey Mike waar was jij eigenlijk, ik meende dat jij en Batty ook zouden komen?
Ondanks de pechgevalletjes was het een zeer mooi toertje. Alleen al om het weer. Gelukkig voor mij zat ik op het laatst ook in een groepje waar geen pechgevalletjes bij voor kwamen. 😀 We hebben toen nog mooi even kunnen genieten van een aantal motoren op het circuit. Alhoewel een aantal onder ons de stoeltjes nogal slecht vonden zitten. 😕
25 april 2011 om 20:37 #522365Groningen troep die wel naar Assen was had gelukkig geen problemen.
Vandaag wel heel veel vario problemen. Toen we aankwamen bij de pizzaria in Groningen ook tot de conclusie gekomen dat mijn 100mm schijf (bronzenbus) uitgelubberd is. Evert np, vario is weer terug 😉
@mike
Denk dat de Groningers vandaag wel 100-120km getoert hebben.Hans, heb jij dat nu ook nog dat je het gevoel hebt dat je stoel trilt?
Ja, dit was denk ik de meest oncomfortabele toer voor mij ooit :pest
@frank
Niet zo zuur kijken terwijl iemand anders een lekkernij op eet 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.