Vespa-Ciao.NL
:: Colin JaguarCiao

Home Forums Perso’s Projecten Colin JaguarCiao

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sx – Jaguar Aerox
    Bijdrager

http://www.mijnalbum.nl/Foto=76IZSH77 😀 Daar is de foto met koplamp !

Staat super vet op de Vespa:
      Vraag joey 636 Maar 😀 Hij werd bijna jaloers ! :lol

:thumb Jaguar Power ! =)

joey636
      Bijdrager

jaloers gahaha
        begin me alleen er aan te ergeren hoeveel EBR (of dergelijke vorken) er nu al hier in de buurt zijn.

Colin
        Topic starter

net 3 dus niet zeuren 😉 en iedereen heeft zo zijn eigen brommer 😛

Rebel

Colin :
            net 3 dus niet zeuren 😉 en iedereen heeft zo zijn eigen brommer 😛

UHHHHH

Ik en joey hebben een ciao ebr

Marco heb nog verende
            Jij nu 😛
            Hellraiser nog 1
            Etc.

Maar ziet wel goed uit hoor.

sx – Jaguar Aerox
            Bijdrager

:thumb En in Sittard rijdt er geen ene rond die ik zo ken met ebr voorvork dus als we daar naar toe gaan zijn deze very special ! vooral op meetings =)

joey636
              Bijdrager

nu nog de stang ertussen en knalle:D
                ander lakje de malossi setup en dan zijn we niet meer te stoppen.
                he rebel:P

Colin
                Topic starter

Zoals ik had beloofd hier wat foto’s van me ciao met de voorvork erin:

(de kwaliteit is slecht als ik ze op mijnalbum heb gezet :|)

TimoO_
                  Donateur

ziet er sehr schön uit 🙂 het enige wat me wel opvalt, is dat het gedeelte bij het balhoofd zo leeg is 😕 ik vind het maar een beetje raar uitzien daar.

wordt de kap trouwens ook nog gespoten? HG zwart ofzo? of laat je die gewoon zo mat achtig.

hij is wel nog steeds in goede staat voor hoelang je er al mee rijdt =) want volgens mij rijdt je er al een flink tijdje mee.

dennisarnhem
                    Bijdrager

mooi ding,en die uitlaat echt gaaf zon een had ik op me scooter,ziet er echt gaaf uit.
                      succes………………….

flip
                      Bijdrager

die uitlaat is idd wel vet maar die voorvork vindt ik echt niks met die orginele leek die een stuk beter 😉

Edjuh
                        Bijdrager

Ik moet eerlijk zijn dat ik het kwa looks een achteruitgang vind. Bij mijn ciao valt het me nog niet op, maar die is ook niet gespoten.

Rijdt wel lekker zeker.

!Japieoh!_!Ciao!

Heey Colin misschien kun je er een lamp van een puchie opmaken en dan met zon kuipje/lampspoiler zegmaar ik denk dat dat best mooi zou zijn.

Colin
                            Topic starter

Ik heb er 2 meningen over :
                              Van een kant is die met de orginele mooier omdat het dan een geheel is. Dus zwart stuur en groene voorvork. Zo is het een mooi plaatje.
                              En van de andere kant, met zo’n voorvork heb je heel veel bekijks. En ik vind het echt relax zitten en het sturen is ook best fijn. Ik weet ook niet precies wat ik zelf wil ;).
                              Maar er komt nog een lamp op wat voor en hoe ik het allemaal ga maken weet ik niet. Ik heb niet veel tijd in verband met school. En een spatbord moet erop komen omdat ik vorige week naar me vriendin wou gaan maar omdat het regende spatte het water allemaal tegen me bougie op en viel die heletijd uit en kreeg ik hem moeilijk aan. Dit vind ik wel een groot nadeel. En zeker als ik kijk naar een spatbord:
                              – aero spatbord heb je dat probleem volgens mij nog
                              – kort orgineel spatbord heb je dat probleem ook
                              – een lang helemaal orgineel spatbord heb je dit probleem niet maar het ziet lelijk uit.
                              Ik heb dit geprobeert dus boven tegen de voorvork maar dan krijg je meer zo’n echt lelijke crosser.
                              En als je zo’n normaal spatbord op het wiel legt, dus heel dicht erop dan blijft het ook heel lelijk omdat het veel te groot is.

Heeft iemand een idee om de bougie te beschermen? Anders komt er de heletijd water tegenaan en valt die uit.

@ TimoO_ :
                              (hij is wel nog steeds in goede staat voor hoelang je er al mee rijdt want volgens mij rijdt je er al een flink tijdje mee.)
                              Bedoel je de uitlaat of de vespa in het geheel? De vespa heb ik sinds de zomervakantie zo gemaakt. Dus dat valt best mee.

@ Edjuh :
                              Als je naar de laatste foto kijkt ziet het niet echt zo geweldig uit. Je mist eigelijk echt het vespa effect zo met dat stuur. Dit ziet soms vanuit bepaalde ooghoeken raar uit. En soms vind ik hem echt mooi geworden.

joey636
                              Bijdrager

colin ik laat het je wel weten of het met een aero is opgelost.
                                en trouwens koop even een nieuwe bougie dop van 3,50.
                                dan heb je nergens last van.
                                ik heb nooit last gehad van de regen.

Colin
                                Topic starter

niet? Tristan zei al, Joey zie je nooit in de regen rijden dus …

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.