Vespa-Ciao.NL
:: Colin JaguarCiao

Home Forums Perso’s Projecten Colin JaguarCiao

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

J3sp3R
    Bijdrager

Jammer dat je je Ciao gaat verknallen met zo’n chromen vork..
      Maar als verlichting..

!Japieoh!_!Ciao!

Vet man, 🙂

En Jaspur waarom verknallen? is toch vet.. zolang niet iedereen het heeft vind ik het echt wel tof hoor.
        En Hij heeft al verlichting.

J3sp3R
        Bijdrager

!Japieoh!_!Ciao! :
          Vet man, 🙂

En Jaspur waarom verknallen? is toch vet.. zolang niet iedereen het heeft vind ik het echt wel tof hoor.

O oeps, zag niet dat ie al verlichting had.
          Verknallen, ja. Heeft Colin net zo’n vette ciao.. Leuke kleuren JaguarGroen+Zwart en mooie 3spaaks. En dat nu verknallen door er chroom bij te droppen.
          Als de vork nou ook jaguargroen wordt en het stuur zwart.. Tja, dan vind ik het niet zo zonde. (:
          Nja, succes dr mee.

ciaoracer
          Bijdrager

Dat is echt een zeer mooi stuurtje.
            hadden ze die nog op voorraad? En hoeveel heb je er voor betaald als ik dit zou mogen weten?

!Japieoh!_!Ciao!

Jaspur :

!Japieoh!_!Ciao! :
              Vet man, 🙂

O oeps, zag niet dat ie al verlichting had.
              Verknallen, ja. Heeft Colin net zo’n vette ciao.. Leuke kleuren JaguarGroen+Zwart en mooie 3spaaks. En dat nu verknallen door er chroom bij te droppen.
              Als de vork nou ook jaguargroen wordt en het stuur zwart.. Tja, dan vind ik het niet zo zonde. (:
              Nja, succes dr mee.

Ja het is ook een hele mooie Ciao maar eerst maar eens zien hoe het er uit ziet met EBR voorvork 😛

joey636
              Bijdrager

denk er wel even de chroome metrakit bij.
                zou best mooi uitzien.
                het stuurtje koste 22 euro nog wat dacht ik.
                en de EBR spuiten is niet echt zo mooi als je het mij vraagt.
                zal allemaal wel goed gaan staan.
                die lampkap word zwart dus dat dekt het chroom weer een beetje dus dat komt wel goed.
                maar ze hadden geen zwart stuurtje meer.

Colin
                Topic starter

@ ciaoracer: 22 euro
                  en alle andere normale kleuren zijn 19,95

Chroom vind ik beter dan zwart, omdat ik ook al zwarte handvaten heb
                  als je naar aeroxe kijkt zie je ze allemaal met zwarte hanvaten en remhendels + chroom stuurtje
                  dit vind ik echt mooi uit zien. En het chroom sluit mooier aan op de EBR 🙂 Merjah handvaten en remhendels + km teller erop en je ziet het stuurtje al minder 😛

We zullen zien hoe het uiterlijk word, en later als ik me ciao verkoop gaat de EBR + TNT stuur los weg en maak ik de ciao weer zo orgineel als die nu is :thumb

ik heb echt jeuk aan me handen, ik wil zo snel mogelijk eraan beginnen nu maar hopen dat de EBR morgen binnenkomt en anders maandag, gelukkig heb ik maandag vrij dus jullie kunnen zeker foto’s verwachten maandag als het niet eerder is.

Colin
                  Topic starter

EBR vandaag nog niet binnengekomen, echt jammer want had er graag tijd aan willen besteden.
                    Nu maar hopen dat die maandag komt, omdat ik maandag vrij heb.

R.oel !

netjes !! 😛 ben benieuwd hoe die ebr , en de rest staat

Colin
                      Topic starter

kom terug van school en ligt het pakketje te wachten
                        ik verwachte een EBR maar dit kwam eruit:

Het is volgens mij gewoon een tomos voorvork nog in hele goede staat van chroom. Of is het toch een EBR?
                        Tonni wel bedankt, want het is beter als niks. Het blijft nog een mooie deal tegen de orginele vork + stuurtje. @ tonni: je had de verkeerde postcode erop gezet dus is die zo laat.
                        Deze vork zal mooi staan met mijn chroom TNT stuurtje.

Zijn er aanpassingen nodig? Want ik heb net ff een velg eronder gehad en dat pinnetje wat rechts aan de binnekant van de linkervoorpoot zit moet volgens mij meer omlaag anders krijg je er geen rem op gemaakt omdat die schijf dan draait?
                        Zijn er verder nog aan passingen nodig? Zeg het aub snel want ik wil hem graag vanavond eronder gaan leggen.

Jamie
                        Bijdrager

hij blijft er strak uitzien:P ik ga denk ik maar ook is een tomos voorvork kopen met een tnt stuurtje:P

sx – Jaguar Aerox
                          Bijdrager

🙂 og pik meinse det noe ? :L

Echt wasig kom ff online Colin ! 😛 8)
                            praat zich wat easyer !

Zuut dr wel nice uit 😀

Heel missjein dt ig fkes kom kieke alse vanoavundj toch geis sleutele !

joey636
                            Bijdrager

aaah jammer van die lelijke ophanging onderaan de poten maja.
                              zeker goede deal.
                              en zo is het wel erg makkelijk om licht erop te zetten.
                              maar ik kom als je wil straks wel ff langs checke.
                              halen we direct de achterzitjes eraf.
                              eens kijke hoe het staat.
                              die voorrem fixe we wel op de een of andere manier.
                              dus als je wil kom ik wel zeg maar hoelaat.

edit:ik heb gewoon de ciao EBR.

Colin
                              Topic starter

Zo staat die er nu bij, Poliniciao heeft nog wat foto’s van mijn ciao + koplamp maar die is al weer ervanaf.

er moeten nog wat dingen worden aangepast zoals:
                                customlamp
                                gaskabel
                                rem

maar voor de rest paste die perfect :thumb tonni bedankt
                                en mijn tnt stuur staat er heel mooi op, al zeg ik het zelf 😉
                                reacties graag 😀 binnenkort komen er mooiere foto’s op

!Japieoh!_!Ciao!

Ik vond het op de foto’s van PoliniCiao wel mooi staan maar hier zie ik niet zoveel 😉 Boeie er komen vast wel wat lichtere foto’s (hoop ik tenminste).

Groete Japieoh!

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.