Vespa-Ciao.NL
:: Colin JaguarCiao

Home Forums Perso’s Projecten Colin JaguarCiao

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Mooie foto’s;) Maar degene daar aan het water blijft echt bij uitstek de mooiste 🙂 Dat vind ik echt een geweldige foto 😀 Beetje donker, metrakit valt super op, tekst op je banden ook.:)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

Colin
      Topic starter

ArvidW :
        Mooie foto’s;) Maar degene daar aan het water blijft echt bij uitstek de mooiste 🙂 Dat vind ik echt een geweldige foto 😀 Beetje donker, metrakit valt super op, tekst op je banden ook.:)

Dankje, degene aan het water is ook de mooiste :thumb heb je gelijk in
        ja het is vies weer hij word al vuil als je 2 straten verderop bent, ik poets binnekort nog de banden en dan markeer ik ze weer 😀 ook heb ik de kappen en alles ingeolied 😛 zijn ze goed donker
        7 januari is die in top staat

hannesjeuh
        Bijdrager

zeer mooie foto’s!8)

PoliniCiao
          Bijdrager

ArvidW :

Die heb ik ook gemaakt toen 😀

Colin we rijden nog eens richting stevensweert/de laak daar langs de grens kun je ubermooie fotos maken aan het water mit in de verte net een kerktorentje 🙂
            Kijk maar in mn Signature bij fotos, staan ook die andere toen met dat aan het water 😉

!Japieoh!_!Ciao!

Heey Colin,

Mooie foto’s 🙂 en heb je nu geen gezeik meer met je kenteken? nu hij aan de linkerkant zit?

Colin
              Topic starter

!JAPIEOH!_!CIAO! :
                Heey Colin,

Mooie foto’s 🙂 en heb je nu geen gezeik meer met je kenteken? nu hij aan de linkerkant zit?

Hey
                Dankje, nee want ze hebben me niet meer aan gehouden sinds toen
                En er heeft geen wout maar achter me aan gereden dus hebben ze dat ook niet gezien.
                Ze zalle me zeker direct aan houden als ze achter me rijden, met zo’n uitlaat deronder en ook die kentekenplaat aan de zijkant:lol

!Japieoh!_!Ciao!

Heey,

Wel chill dat je nu geen gezeik heb.
                  Maar je kan hem ook niet echt anders erop zetten hè.

PoliniCiao
                  Bijdrager

die dingen zijn ook veel en veels te groot voor op zon klein brommertje. Maar wat kan je dr tegen doen 🙁

joey636
                    Bijdrager

helemaal niks dus.
                      degene die het bedacht heeft moeten ze kapot schieten.
                      allemaal geld klopperij van die honden.

!Japieoh!_!Ciao!

@ PoliniCiao&Joey636 Helemaal mee eens..:|

Colin
                        Topic starter

update:
                          Ik heb een EBR kunnen regelen en nu deze EBR opkomst is gaan er nog al wat veranderingen plaats vinden.
                          Hier alvast een lijstje wat ik van plan ben.

* EBR van Tonni opkomst, als ik geluk heb ontvang ik hem zaterdag en anders maandag
                          harstikke bedankt Tonni :thumb

* recht TNT stuur (chroom of zwart daar ben ik nog over aan het twijfelen)

* aero voorspatbordje (zwart van jmpb*)

* en ik ben van plan om misschien de achterkant van mijn ervanaf te halen en een klein spatbordje te
                          monteren. Maar dit beslis ik pas als ik de EBR in mijn Ciao heb zitten en ik ga kijken naar het uiterlijk.

En zo heb ik nog wel een aantal gedachtes, maar dit hou ik nog wel effe voor me omdat ik anders te veel ga zeggen en er misschien niks van komt. Laat maar allereerst die EBR komen en dan pas kan ik verder nadenken.

sx – Jaguar Aerox
                          Bijdrager

=) En met een EBR voorvork en Tnt chrome stuurtje wordt het een ECHTE BOM!
                            * Nu nog vlamme uit de uitlaat * 😀

leon ciao
                            Bijdrager

Colin mooie ciao
                              maar met EBR telescoop vork zal het echt een vette Jaguar-ciao’tje worden
                              succes :thumb

en komt er nog iets van een 70 cc? 😀

Kelvin
                              Bijdrager

heyy

Kenteken ziet er ook goed uit aan de zijkant:thumb
                                Ik heb ook dat kenteken aan de zijkant gemaakt wist alleen niet zeker of het mocht.
                                Maar ik had es de Politie gebeld om te vragen of ik dat mocht ze zijden: als het goed zichtbaar is aan de achterkant dan mag het!!;)

TimoO_
                                Donateur

ja colin je moet wel misschien nog wat aan je setup doen 😐 of wil je hem perse (bijna) orgineel houden? vind ik wel jammer zo’n mooi ciaotje dat maar 60 rijdt 🙁

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.