- Dit onderwerp bevat 199 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 8 maanden geleden door masters.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 december 2006 om 15:14 #444004
was ie duur? Wel vet voor op een meeting he :). Kijk wel dat ie niet nat wordt 😀
12 december 2006 om 15:43 #444005aanbieding bij de blokker: 4,99
Dus dat is geen geld 😉
(wel zonder batterijen)12 december 2006 om 17:53 #444006oh die heb ik gehaald bij de bartsmith.
ik was ook al van plan om ze onder de zijkap te maken maar smelten ze dan niet weg???????
ik was van plan om m’n mp4 met speciale plug erop aan te sluiten.
en de mp4 op de koplamp.
heb ik meteen kleurenscherm en videoclips en muziek en radio.
is wel leuk voor op een meeting.
ik had ze voor 6 euro!!!!!23 december 2006 om 18:50 #444202Colin :
zaterdag de gehele ontsteking vernieuwt, en volgende week het blok eronder leggen omdat ik deze week en volgende week belangrijke toetsweek heb en geen tijd 🙁 Nu maar hopen dat hij loopt :lolVorige week het blok eronder gelegt, en die zelfde avond nog naar mijn vriendin gereden, die avond begon mijn brommer hard te shokke en uit de uitlaat te knallen met gevolg dat ik nog maar een snelheid van 20/30 haalde. Ontsteking weer kapot. Probleem was dat het vliegwiel de isolatie van een draadje had afgeshuurt =) Hij liep gelukkig wel nog, pas de volgende dag was het draadje doorgebroken 😐 Dus heb ik de brommer een week moeten missen omdat ik er geen tijd voor had.
Vandaag heb ik het ander blok weer eronder gelegt. Met de CDI en alles. Deze laat ik voorlopig ook erop want van dat ander blok word ik kotsmisselijk. Met deze krijg ik geen problemen. Ik heb op dit blok een lichtere koppeling met blauwe polinitrekveren van dat CP blok. Hij rijd nu opeens heel anders 😐 hij trekt hard op en de top ligt ook veel hoger. Dit komt ook doordat ik een andere cilinder erop heb liggen. (orginele 50cc in vele betere staat) Hij geeft ook weer een masterlijk geluid doordat hij veel toeren maakt met die blauwe trekveren en de lichtere koppeling. Ik zal eens wat foto’s maken van de 2 soorten koppelingen die ik heb.
23 december 2006 om 18:56 #444205K vindt dat maar vaag met je koppelingen colin, die ene heeft alleen die rand wat dikker. Dat kan toch niet zoveel verschil uitmaken?
23 december 2006 om 18:59 #444207dat maakt wel wat uit maar niet zoveel.
maar hij kan met de een meer trillen dan met de ander.
als je een lichterre hebt gaat hij sneller meer trillen.23 december 2006 om 19:00 #444208we testen nog wel eens met jou km teller
want met dat CDI blok haalde die net de 45/50 met de MK
en nu rijd die erg goed en trekt die goed, hij heeft het zelfde geluid als dat ander blokje, niet zo heel extreem maar het lijkt er heel veel op. Als ik de blauwe trekveren in die zwaardere koppeling zet dan krijg ik nooit zo’n geluid eruit, met deze koppeling wel 😐
het spul van het CP blok blijft gewoon allemaal wazig 😛23 december 2006 om 19:04 #444211zeker wel ik ga er heen dan soldeer ik mijn tank maar even voor dat we er heen gaan.
maar ik wil zeker wel gaan.
dan leg ik wel even de malossi 80 er op28 december 2006 om 18:02 #444369Vandaag met Poliniciao en lekkere bekker wat gaan touren.
Het verschil tussen de lichte en de zwaardere koppeling merk ik dus echt, me top ligt 8 km hoger op polinciao’s km teller. Nu rij ik iets van 60 en daarvoor iets van 52 miss, het verschilt dus wel 🙂
Het was me weer een middagje :lol
28 december 2006 om 18:04 #444370Beetje mijn fotos gebruiken 😀
Dat is echt vaag met die koppelingen van jou he, 8 km is denk ik wat overdreven maar t scheelt op top zeker 5 km! En hij klinkt feller he. Snelheid was op 2 verschillende tellers, deze van de mix en die andere op die fietsteller van de streetbike.
btw, thnx voor de lift :con
28 december 2006 om 18:17 #444371
!Japieoh!_!Ciao!wow, dat scheelt wel ckr wat met die ene of die andere koppeling.
Kunje er misschien foto’s opzetten van die koppelingen ?
Zou wel leuk zijn om even te kunnen zien wat er dan verschilt.:)28 december 2006 om 18:19 #444372op t oog alleen de rand die is bij de ene wat dikker en de andere wat dunner. Ik heb zelf nog nooit zon dunne gezien en ik heb heel wat koppelingen hier liggen? Ik denk dat die ene gewoon wat lichter is, zou je eens moeten wegen colin en ook fotos posten ;), want hij maakt dan ook meer toeren..
28 december 2006 om 18:24 #444373ik zal binnekort wat foto’s posten, want dan moet ik ff snel de koppeling ervanaf halen want als hij erop zit zie je dat niet. ook staat op de achterkant of binnenin wat anders dan op de andere koppeling die letters en nummers zijn anders. Ik zal morgen wel wat foto’s posten
@ polinciao: hij maakt veels te veel toeren door die blauwe trekveren maar met die lichtere koppeling maakt die ook wel wat meer toeren, heb je gelijk in
28 december 2006 om 19:06 #444376
!Japieoh!_!Ciao!O ok:)
31 december 2006 om 16:51 #444490vanmorgen wat foto’s gemaakt
ik had hem gister helemaal gepoets maar het regende een klein beetje en ik reed door de modder
dus op de foto’s is hij misschien wat vies

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.