Vespa-Ciao.NL
:: Colin JaguarCiao

Home Forums Perso’s Projecten Colin JaguarCiao

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Colin
    Topic starter

ok :thumb
      uber trekkracht dus :lol

PoliniCiao
      Bijdrager

Dat CP blokje van jou is wel echt vaag Colin..
        Met volgas trilt die wie een gek en met 3 kwart gas trilt hij niet maar gaat hij even hard 😕
        De MK heeft wel een bosot bij de 40 zoiets he.. Had ik niet verwacht van een scooterpijp.
        Als ik jouw was zou ik op het elek blokje een mooie cilinder leggen en dan met de MK rijden. K zou dat cp blokje niet echt vertrouwen.

btw, hoe rijd de krul 😀

Colin
        Topic starter

PoliniCiao :
          Dat CP blokje van jou is wel echt vaag Colin..
          Met volgas trilt die wie een gek en met 3 kwart gas trilt hij niet maar gaat hij even hard 😕
          De MK heeft wel een bosot bij de 40 zoiets he.. Had ik niet verwacht van een scooterpijp.
          Als ik jouw was zou ik op het elek blokje een mooie cilinder leggen en dan met de MK rijden. K zou dat cp blokje niet echt vertrouwen.

btw, hoe rijd de krul 😀

Dat kwam toch doordat de v-snaar niet goed stond gespannen. Binnenkort maak ik hem helemaal goed en dan zal hij nog harder vlamme voor een 50 cc 🙂 Nog grotere boost 😉
          En je krul rijd lekker, mooi ding 🙂 bijna geen roest, en nog helemaal in goede staat.
          Alleen een polinisticker op een kruldemper, hahaha :lol Ziet wel lache uit..
          maar we zien ons snel weer 😉

joey636
          Bijdrager

ja die leo krul krijg je harstikke verroest en afgeracht terug trouwens:P

Colin
            Topic starter

ssssttt 😀

Kelvin
              Bijdrager

boh ik had es een kleinere poeli erop gezet.
                niet de orginele maar dan nog een maat kleiner.
                de topsnelheid is wel een groot verschil.
                nu gaat ie rond de 65-70 alleen het duurt lang voordat ie op de top zit maarja boeit niet zo veel…….

G-no
                Donateur

Colin :

G-no :

Colin :
                  ……. Je ziet wel terugloopjes onder een vespa maar geen helemaal in het chroom :lol……

moet ik je toch ongelijk in geven:

je hebt gelijk 😉 sorry

Zijn we toch met zen 2e uniek:bier

pier
                  Bijdrager

van vage blokjes gesproken 😛 ik ken nog 2 zown blokjes 😀
                    1 van colaga van me is nu wel vast gelopen maar reedt echt als een gek ook gans trille t frame !
                    met city power nog wel.. of std weet t niet cker

enk heb me neefje zijn brommer gemaakt start ik hem weer 😐 ik denk wat te fack die trekt wel lekker ff rijden pfff reedt ook echt snel voor een 50cc
                    en t raare is op dat blokje zat eerst een andere 50cc en trok van geen meter ook geen snelheid:S zetk der andere cilinder op en andere carb en hupa rijdt als een gek :S denk toch echt dat t niet aan de carters of krukas licht maar meer aan carb of cilinder :con

probeer binnekort wels filmpje te maken van die brommer :thumb

** edit : mooie brommer hoor colin =) echt mooi gedaan vooral t spuitwerk

PoliniCiao
                    Bijdrager

joey636 :
                      ja die leo krul krijg je harstikke verroest en afgeracht terug trouwens:P

Colin :
                      Sssst 😀

😮 Beetje voorzichtig met mn trouwe pijpje he ;), en btw wanneer komt de DR terug naar huis 😀

Lekkere Bekker
                      Bijdrager

Colin heeft me vandaag truggeduwd op me brommertje (ik had fietstand erop)
                        Bijna 75% zeker dat het een vastnaaier is.
                        Zaterdag gaat vader hem bekijken , als het een vastnaaier is denk ik dat ik zuigerveren voor die DR ga halen @ De Arend(als ze die hebben) en word de DR deel van me set-up.

Set-up komt dan waarschijnlijk als volgt uit de zien:

Carters:Elektronische Carters van Colin (standaard)
                        Caberateur:13/13
                        Cillinder:70 cc dr (leonciao’s)
                        Uitlaat:Leovinci krul
                        Pouli:7

Als die set-up het goed doet koop ik die van je leonciao ;-]

Mooie ciao broeder iedere dag poetsen hé XD
                        Colin heeft zowat de mooiste ciao van de Maasbracht gang.
                        En ik de oudste & afgeragste.

Twins:bier

PoliniCiao
                        Bijdrager

Volgens mij moeten ze die bij de arend bestellen.. Daytona heeft ze zo liggen!
                          Elektronisch is wel veel beter!
                          Gecondoleerd mit dien sjink..
                          Suc6 he sjat :thumb

Lekkere Bekker
                          Bijdrager

Waus Arend -.- als ze die moeten gaan bestellen dan laat mer zitten..
                            Dan is t back to orginelli geen zin om naar Daytona te gaan xD

Op het ‘oldskool’ plaatje staat nog mijn ciao met de orginele paintjob(1989) grijs met parelmoer roze en roest volgens mij zijn er daar niet veel van gemaakt 🙂 wat een beuty (K)(L)

PoliniCiao
                            Bijdrager

Had hem zo gelaten bekker, echte old skool 🙂

Dat ding scheurde hier al door de buurt zo lang als ik me kan herrineren 🙂

Colin
                              Topic starter

@ pier: het blijft een raar blokje, maar de snelheid ervan is absurt en van het geluid word ik verlieft.
                                Ik wou graag een speciaal maken, en door een thema te kiezen kom je altijd ver. Ik heb
                                nog genoeg andere ideën maar het geld wil ik er nu niet aan besteden.
                                Misschien later als ik wat ouder ben 🙂

@ lekkere bekker: brothers 4 life, en jou rook krijgen we altijd in ons gezicht bij het weg rijden,
                                doordat je trekkracht super is voor een vespa die 20 jaar niet uitelkaar is geweest 😉
                                En dan haal je hem eens afgelopen zaterdag uitelkaar en loopt die je gister vast :lol=)

Colin
                                Topic starter

@ marco: Morge middag haal ik waarschijnlijk de krul eronder uit en poets ik hem zodat je hem weer in zijn
                                  goede staat terug krijgt :thumb

En ik zal proberen zaterdag het andere blok eronder te leggen. Ik weet nog niet of dit gaat lukken omdat ik de onsteking nog niet af heb. Maar ik probeer het :lol:)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.