- Dit onderwerp bevat 199 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 8 maanden geleden door masters.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 december 2006 om 18:51 #443871
ok

uber trekkracht dus :lol7 december 2006 om 19:09 #443873Dat CP blokje van jou is wel echt vaag Colin..
Met volgas trilt die wie een gek en met 3 kwart gas trilt hij niet maar gaat hij even hard 😕
De MK heeft wel een bosot bij de 40 zoiets he.. Had ik niet verwacht van een scooterpijp.
Als ik jouw was zou ik op het elek blokje een mooie cilinder leggen en dan met de MK rijden. K zou dat cp blokje niet echt vertrouwen.btw, hoe rijd de krul 😀
7 december 2006 om 19:13 #443876PoliniCiao :
Dat CP blokje van jou is wel echt vaag Colin..
Met volgas trilt die wie een gek en met 3 kwart gas trilt hij niet maar gaat hij even hard 😕
De MK heeft wel een bosot bij de 40 zoiets he.. Had ik niet verwacht van een scooterpijp.
Als ik jouw was zou ik op het elek blokje een mooie cilinder leggen en dan met de MK rijden. K zou dat cp blokje niet echt vertrouwen.btw, hoe rijd de krul 😀
Dat kwam toch doordat de v-snaar niet goed stond gespannen. Binnenkort maak ik hem helemaal goed en dan zal hij nog harder vlamme voor een 50 cc 🙂 Nog grotere boost 😉
En je krul rijd lekker, mooi ding 🙂 bijna geen roest, en nog helemaal in goede staat.
Alleen een polinisticker op een kruldemper, hahaha :lol Ziet wel lache uit..
maar we zien ons snel weer 😉7 december 2006 om 19:15 #443878ja die leo krul krijg je harstikke verroest en afgeracht terug trouwens:P
7 december 2006 om 19:17 #443880ssssttt 😀
7 december 2006 om 21:02 #443884boh ik had es een kleinere poeli erop gezet.
niet de orginele maar dan nog een maat kleiner.
de topsnelheid is wel een groot verschil.
nu gaat ie rond de 65-70 alleen het duurt lang voordat ie op de top zit maarja boeit niet zo veel…….7 december 2006 om 21:05 #443885Colin :
G-no :
Colin :
……. Je ziet wel terugloopjes onder een vespa maar geen helemaal in het chroom :lol……moet ik je toch ongelijk in geven:
je hebt gelijk 😉 sorry
Zijn we toch met zen 2e uniek:bier
7 december 2006 om 21:21 #443887van vage blokjes gesproken 😛 ik ken nog 2 zown blokjes 😀
1 van colaga van me is nu wel vast gelopen maar reedt echt als een gek ook gans trille t frame !
met city power nog wel.. of std weet t niet ckerenk heb me neefje zijn brommer gemaakt start ik hem weer 😐 ik denk wat te fack die trekt wel lekker ff rijden pfff reedt ook echt snel voor een 50cc
en t raare is op dat blokje zat eerst een andere 50cc en trok van geen meter ook geen snelheid:S zetk der andere cilinder op en andere carb en hupa rijdt als een gek :S denk toch echt dat t niet aan de carters of krukas licht maar meer aan carb of cilinder :conprobeer binnekort wels filmpje te maken van die brommer

** edit : mooie brommer hoor colin =) echt mooi gedaan vooral t spuitwerk
7 december 2006 om 21:27 #443888joey636 :
ja die leo krul krijg je harstikke verroest en afgeracht terug trouwens:PColin :
Sssst 😀😮 Beetje voorzichtig met mn trouwe pijpje he ;), en btw wanneer komt de DR terug naar huis 😀
7 december 2006 om 21:34 #443889Colin heeft me vandaag truggeduwd op me brommertje (ik had fietstand erop)
Bijna 75% zeker dat het een vastnaaier is.
Zaterdag gaat vader hem bekijken , als het een vastnaaier is denk ik dat ik zuigerveren voor die DR ga halen @ De Arend(als ze die hebben) en word de DR deel van me set-up.Set-up komt dan waarschijnlijk als volgt uit de zien:
Carters:Elektronische Carters van Colin (standaard)
Caberateur:13/13
Cillinder:70 cc dr (leonciao’s)
Uitlaat:Leovinci krul
Pouli:7Als die set-up het goed doet koop ik die van je leonciao ;-]
Mooie ciao broeder iedere dag poetsen hé XD
Colin heeft zowat de mooiste ciao van de Maasbracht gang.
En ik de oudste & afgeragste.Twins:bier
7 december 2006 om 21:42 #443890Volgens mij moeten ze die bij de arend bestellen.. Daytona heeft ze zo liggen!
Elektronisch is wel veel beter!
Gecondoleerd mit dien sjink..
Suc6 he sjat
7 december 2006 om 21:45 #443891Waus Arend -.- als ze die moeten gaan bestellen dan laat mer zitten..
Dan is t back to orginelli geen zin om naar Daytona te gaan xDOp het ‘oldskool’ plaatje staat nog mijn ciao met de orginele paintjob(1989) grijs met parelmoer roze en roest volgens mij zijn er daar niet veel van gemaakt 🙂 wat een beuty (K)(L)
7 december 2006 om 21:50 #443892
Had hem zo gelaten bekker, echte old skool 🙂
Dat ding scheurde hier al door de buurt zo lang als ik me kan herrineren 🙂
7 december 2006 om 22:33 #443895@ pier: het blijft een raar blokje, maar de snelheid ervan is absurt en van het geluid word ik verlieft.
Ik wou graag een speciaal maken, en door een thema te kiezen kom je altijd ver. Ik heb
nog genoeg andere ideën maar het geld wil ik er nu niet aan besteden.
Misschien later als ik wat ouder ben 🙂@ lekkere bekker: brothers 4 life, en jou rook krijgen we altijd in ons gezicht bij het weg rijden,
doordat je trekkracht super is voor een vespa die 20 jaar niet uitelkaar is geweest 😉
En dan haal je hem eens afgelopen zaterdag uitelkaar en loopt die je gister vast :lol=)7 december 2006 om 22:39 #443896@ marco: Morge middag haal ik waarschijnlijk de krul eronder uit en poets ik hem zodat je hem weer in zijn
goede staat terug krijgt
En ik zal proberen zaterdag het andere blok eronder te leggen. Ik weet nog niet of dit gaat lukken omdat ik de onsteking nog niet af heb. Maar ik probeer het :lol:)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.