Vespa-Ciao.NL
:: Colin JaguarCiao

Home Forums Perso’s Projecten Colin JaguarCiao

5 berichten aan het bekijken - 196 tot 200 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timbeckers
    Bijdrager

ik hou ook niet egt van die trugloop wc pijpjes :pest maar ik vind het bij deze zeer nice staan :thumb zeker sjieke ciao collin :lol

Colin
      Topic starter

!Japieoh!_!Ciao! :
        Uuhh Mattie ik weet niet wat jij denkt maar ik krijg er heus niet voor betaald 😛
        Het zijn sponsers van jaguar formule 1, en die heb ik gewoon overgenomen op mijn ciao 😉

Tim:
        Thnx, ik ben benieuwd naar jou ciao.
        Ik las dat je al bijna kan lassen? 😉 Eindelijk iemand in de buurt die straks kan lassen:thumb

hansieb
        Moderator

Ik vind het een erg mooi vespatje maar die uitlaat gatverdamme.

Ik ga der ook geen c16 onder plakke…. :con

Gooi der voor de gijn eens een , NINJA , TOP one , Polini SP , LEO handmade onder zo ziet je brommert er direct veel beter uit.

timbeckers
          Bijdrager

haha collin dat valt nog mee 😉 ik wet hoe k het moet doen maar of het mooi uitziet 😕 maarja heb vandaag alles eronder uitgehaald en begonne met schuren .. en daar b en ik gelijk mee gestopt :con komt wel als ik er zin in heb :p maarja ik dnek dat det kleure appeltjes groen met donkerblauw worden 🙂 dan metalic kleuren als dat betaalbaar is 🙂

masters
            Bijdrager

zooo vet he die uitlaat, luister niet naar die scooter haters want hij staat zo mooi onder je ciao;) nooit meer weg doen!

5 berichten aan het bekijken - 196 tot 200 (van in totaal 200)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.