- Dit onderwerp bevat 199 reacties, 26 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 8 maanden geleden door masters.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
24 februari 2007 om 10:39 #445725
!Japieoh!_!Ciao! :
Zijn Blauwe niet te sterk voor je Setup ?Nee, met de orginele haal ik net de 45 en met de blauwe haal ik een top van 55. Het klinkt allemaal raar maar het komt gewoon door die enorme uitlaat. De blauwe trekveertjes pompt de uitlaat helemaal vol, omdat hij veel toeren maakt.
hier hebben we al zo vaak overgepraat, het komt gewoon door de lichtere koppeling en de blauwe trekveertjes dat de uitlaat zo presteerd. En dat ik die dingen nodig heb.
24 februari 2007 om 11:13 #445726Hoe bedoel je precies een lichtere koppeling? Ik heb dit al vaker ergens gelezen, maar wat is er nu precies anders aan die koppeling?
24 februari 2007 om 11:38 #445729Barry heeft hem op de meeting gezien.
Ik heb 2 koppelingen een A en een B koppeling nu weet ik niet meer precies welke het is. Maar het verschil ertussen is dat de een lichter is dan de andere. De buiten rand is dunner en waar de snaar overheen gaat zit volgens mij ook nog een beetje verschil in. Deze koppeling kan zorgen voor veel overtoeren of hij werkt beter. Ik zal nog wel eens foto’s maken.2 maart 2007 om 12:15 #445808Gister neon onder mijn vespa gemaakt :D. En het is best goed gelukt.
Vanmorge ook een heel nieuw setje koppelingsschoentjes erin gedaan die ik gratis had gekregen.
En vanmorge nog een oude kappe set bewerkt en dit is het resultaat:

doorzichtig plastic voor de koppeling

Hier zie je onder het blok een blauwe lamp hangen. Ik heb gewoon mijn achterlichtfitting onder het blok gemaakt en daar het doorzichtig plastic (met dat spiegelglas erin) van een fietse lamp onder gemaakt. Een aan en uit knopje in het voetenplankje. Het is blauwe neon. Ik heb gewoon het lampje en het doorzichtig glas blauw gemaakt. Zal dit weekend wel eens foto’s maken van het resultaat in het donker. 😀2 maart 2007 om 13:23 #445809
!Japieoh!_!Ciao!Dus nu heb je geen achterlicht meer ? of heb je er een schakelaar tussen zitten ? wel vet 🙂
2 maart 2007 om 13:34 #445810!Japieoh!_!Ciao! :
Dus nu heb je geen achterlicht meer ? of heb je er een schakelaar tussen zitten ? wel vet 🙂Ik gebruik dat lampje aan de zijkant als achterlicht 🙂 want het achterlicht sprong heletijd kapot en ik had al het zwaarste lampje voor in die fitting. Dus heb ik me weer een lampje gehaald en alles verplaats naar onder. Alleen nu uitkijken dat die niet de heletijd springt. Maar de neon gebruik ik niet als ik op top rij want ik wil geen boete van 120 euro. Het is alleen voor in de straten enz. Ik heb het allemaal gebouwt voor volgende week vrijdag dan is in Sittard Night Meeting, Organiseert SX-jaguar aerox vriend van mij.
2 maart 2007 om 13:36 #445811Hoe heb je dat glaasje trouwens blauw gekleurd?
Zier er trouwens nog altijd best leuk uit die vespa van je.
2 maart 2007 om 14:03 #445812ciaoracer :
Hoe heb je dat glaasje trouwens blauw gekleurd?Zier er trouwens nog altijd best leuk uit die vespa van je.
Met een dikke blauwe stift. Een laag is niet genoeg dus doe je de binnenkant en de buitenkant en dan krijg je echt het blauwe licht. Anders ontstaan er strepen op de grond door het kleuren aan een kant. Allebei de kanten overlappen elkaar dan. 😀
Zonet ook me uitlaat weer helemaal gepoets hij blinkt super :D, ik zit me maar wat te vervelen dus doe ik maar wat kleine dingetjes eraan.
Als je goed kijkt zie je het witte knopje voor de neon boven de choke rechts midden op het voetenplankje (bij de laatste 2 foto’s die ik gepost heb).2 maart 2007 om 17:15 #445820Ziet er weer een stuk beter uit met deze voorvork:D:D
succes met de neon
kappen lijken idd zeer netjes
vind alleen de scooter uitlaat nog steeds niet staan
2 maart 2007 om 18:14 #445823ik vind de voorvork wel mooi staan;)
2 maart 2007 om 22:12 #445831
!Japieoh!_!Ciao!Colin :
!Japieoh!_!Ciao! :
Dus nu heb je geen achterlicht meer ? of heb je er een schakelaar tussen zitten ? wel vet 🙂Ik gebruik dat lampje aan de zijkant als achterlicht 🙂 want het achterlicht sprong heletijd kapot en ik had al het zwaarste lampje voor in die fitting. Dus heb ik me weer een lampje gehaald en alles verplaats naar onder. Alleen nu uitkijken dat die niet de heletijd springt. Maar de neon gebruik ik niet als ik op top rij want ik wil geen boete van 120 euro. Het is alleen voor in de straten enz. Ik heb het allemaal gebouwt voor volgende week vrijdag dan is in Sittard Night Meeting, Organiseert SX-jaguar aerox vriend van mij.
O ok, wel tof, zo’n meeting in t donker :p en SX-jagaur aerox zit hier toch ook op het forum dacht ik ?
is het een legale meeting of een illegale ?Enehh ga je deze kappen nog zwart spuiten ?, dat vond ik toch wel wat beter staan :bloos
2 maart 2007 om 22:42 #445832het is een illegale meeting.
en de laatste keer stond de politie er al binnen een half uur ofzo en colin heeft het over de jongen met die sx jaguar aerox hier op het forum.
maar ik zou er niet heen gaan.2 maart 2007 om 22:48 #445833!Japieoh!_!Ciao! :
Colin :
!Japieoh!_!Ciao! :
O ok, wel tof, zo’n meeting in t donker :p en SX-jagaur aerox zit hier toch ook op het forum dacht ik ?
is het een legale meeting of een illegale ?Enehh ga je deze kappen nog zwart spuiten ?, dat vond ik toch wel wat beter staan :bloos
Illegale en vorige keer veel politie dusjah, maar ik ga er eens heen kijken hoe het is.
En over die kappen dit was een oud setje met veel diepe krassen enz.
Die zwarte kappen heb ik gewoon erop dit was om iets te proberen en te testen. Die lagen al sinds de zomer in de garage.. en nu had ik ze wat bewerkt met doorzichtig plastic. Maar de zwarte kappen zijn in betere staat en die staan ook mooier op de ciao.4 maart 2007 om 20:10 #445894😀 Yeah illigale meeting maar ht wordt echt vet als ik zo allemaal hoor komen veel snelle scooters 🙂
Mits ht geen slecht weer is
4 maart 2007 om 20:16 #445895Ik ga niet mee heb een optreden vrijdag. En @ colin hou de zwarte kappen maar fijn erop 😉 die groene zijn niet echt mooi als je ze in het echt ziet 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.