Vespa-Ciao.NL
:: Colin JaguarCiao

Home Forums Perso’s Projecten Colin JaguarCiao

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 200)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

ik heb er echt geen last van hoor.
      een nieuwe bougie dop helpt wel hoor.
      en wat weet tristan noe die beunhaas;)

J3sp3R
      Bijdrager

Geen voorrem meer? :O
        En zkr een vooruitgang met die vering in de vork? 😉
        Vandaag voor t eerst op een Ciao gereden, en fuck.. Wat irritant met zo’n std vork. 😡 Citta rijdt veel lekker vind ik dan.

joey636
        Bijdrager

idd de voorrem valt weg.
          daar moet wat aan gelast worden.
          maja de setup is niet zo bruut.
          dus het is niet zo erg als bij mij of bij barry zijn racing ciao.
          (die inmiddels wel een voorrem heeft)

ciaoracer
          Bijdrager

Heb je het puntje dat voor de remtrommel vanvoor dient verlast? Dit zou eigenlijk wel moeten gebeuren als je je voorrem wilt gebruiken.

Ik wil je wel nog even 1 tip geven. Ik denk dat het mooier staat als je die zwarte rubbers uit die voorvork haalt staat veel mooier dan. En mss ze inknipt dat ze alleen maar vanonder over het gat vallen. Als je snep wat ik bedoel? Ik bedoel dan gelijk die EBR voorvorken gelijk die dat rubber hebben.

Voor de rest het ziet er echt zo uit :thumb
            Er moet alleen nog een Aero spatbordje op komen.:D

Colin
            Topic starter

Een voorrem heb ik bijna 🙂
              Dat ijzerstukje wat uitsteekt om de buitenste klok van het voorwiel vast tehouden zit 5 cm te hoog aan de vork.
              Dus heeft me vader een nieuw ijzertje gelast op een plaatje en in dit plaatje komt een gat voor dat ander ijzertje zodat dat plaatje blijft zitten en zo hoef ik dan alleen de kabel opnieuw te monteren. Dus de voorrem komt dit weekend hopelijk erop als ik tijd heb. Want me vriendin is 18 geworden gister 😉

@ Ciaoracer: ik snap wat je bedoelt 😉
              ik ben echt toe aan de zomer, lekker weertje 😀
              geen poetsbeurten meer 😛 want dan blijft die mooi
              en lekker in een t-shirtje touren in de volle zon.

ciaoracer
              Bijdrager

Jah dat probleem heb ik nu ook, want had 10 minuten gereden en mijn rug hing al volledig vol met modder. Ben zelf dus ook toe aan de zomer. Eindelijk een beetje zonder vuil te worden rond te rijden.

Maar nog veel succes met de brommer.:thumb

Colin
                Topic starter

Waarschijnlijk word hij volgende week weer helemaal orgineel gemaakt.
                  Ik ga toch voor het normale uiterlijk. Ik heb er over nagedacht en ik wil toch dat me vespa een geheel blijft.
                  Dus hij word weer zoals ouds. De vork + het TNT 2007 stuurtje gaat in de verkoop. Ik zal hier nog wel een verkoop topic over openen omdat ik nog wel wat onderdelen heb liggen. Dit topic kunnen jullie volgende week verwachten. Ook zal ik een van deze dagen nog eens wat foto’s maken hoe hij er nu bij staat, dus met lampenkap en voorrem.

ArvidW
                  Donateur

Colin :
                    Waarschijnlijk word hij volgende week weer helemaal orgineel gemaakt.

Ik vond jou Ciao eigenlijk “af” toen de normale voorvork er nog in zat, nu met deze voorvork mis ik iets aan je Ciao. De verhoudingen kloppen ook niet echt meer, de voorkant staat te hoog, en door die “rare” voorvork valt je uitlaat ook niet meer zo op, en dat is ook weer zonde 🙁

Dus ik zou zeker je ciao weer zo maken zoals hij eerst was, vond hem toen echt super mooi:) en nu…. niet echt

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                    Home made engine dyno

Colin
                    Topic starter

Vandaag ging ik nog wat voor me vriendin kopen voor valentijn, sta ik bij de kassa staat zo’n oude man naar me brommer te kijken 😉 hhaha. Hij was vooral naar de uitlaat aan het staren.
                      Vroeger waren de ciao’s toch wel anders zal die wel hebben gedacht 😉

Colin
                      Topic starter

Ciao is weer teruggebracht naar zijn orginele staat.
                        Dat is een raar gevoel als je 4 weekjes ongeveer met een laag stuur hebt gereden en dan ineens met de ciao voorvork en het orgineel stuur.

En ik heb nog 2 paar gratis koppelingsschoentjes gekregen, en groene trekveren misschien opkomst.

Kay
                        Bijdrager

En wat is de reden voor origineel?

TimoO_
                          Donateur

😐 rij je nog met orginele trekveertjes? ik had ook groene trekveertjes op m’n ciaotje, met dezelfde setup als jou behalve de twinner. en het trok wel effe wat beter dan ori trekveren.

en uh GROEN MATCHED MET JE BROMMER! :p 😀

Colin
                            Topic starter

Kay :
                              En wat is de reden voor origineel?

Het uiterlijk van de ciao, met de vork en het stuur was het niet meer een geheel.

Colin
                              Topic starter

TimoO_ :
                                😐 rij je nog met orginele trekveertjes? ik had ook groene trekveertjes op m’n ciaotje, met dezelfde setup als jou behalve de twinner. en het trok wel effe wat beter dan ori trekveren.

en uh GROEN MATCHED MET JE BROMMER! :p 😀

Nee ik rij met Blauwe trekveertjes (en natuurlijk de lichtere koppeling) , dit zorgt ervoor dat de uitlaat goed tot zijn recht komt. Omdat hij daardoor veel toeren maakt en hierdoor krijg je een goed geluid en trekt die goed door. En met groene trekveren heb ik misschien wat meer trekkracht.

!Japieoh!_!Ciao!

Zijn Blauwe niet te sterk voor je Setup ?

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 200)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.