Vespa-Ciao.NL
:: coda’s perso

Home Forums Perso’s Projecten coda’s perso

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

coda
    Topic starter

Dit is dan mijn ciao,van een ciao die ik al jaren had heb ik deze gebouwd.
      Ik heb er een Simoniniblok opgezet,dus dat loopt (weer) lekker (na 2 aanlopers eerder:D)

Ook komen er onderdelen van een sloop ciao af zoals wielen e.d.

Eerst is de ciao compleet gestraald en daarna gespoten bij de spuiter,het resultaat is retestrak!:thumb

Hij moest er wel een beetje ori uit blijven zien vond ik,dus geen afgezaagde spatborden,verhogingen,etc.

Wat er nog op komt is een vario en een andere uitlaat,deze maakt me te veel herrie.
      [thumb=datas/thumbs/45-img_0143.jpg]45-img_0143.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/45-img_0145.jpg]45-img_0145.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/45-img_0178.jpg]45-img_0178.jpg[/thumb][thumb=datas/thumbs/45-img_0179.jpg]45-img_0179.jpg[/thumb]
      [thumb=datas/thumbs/45-img_0184.jpg]45-img_0184.jpg[/thumb]

hansieb
      Moderator

Is dit nou weer een andere simonini ? je had de toch ook eerst 1.

November Rain
        Bijdrager

hij ziet er idd zwaar saai uit maar adn zal je net eerder voor origineel doorgaan bij de blauwe petten :D..

zoeizo stoer om er “gaar” uit te zien en dan die duffe scooterkes er zwaar uit te trekken en te rijden (dee ik bij die patser aeroxkes altijd :P)

coda
          Topic starter

Hij zag er al zo lang gaar uit dat ik wel eens een nette wilde,reed wel erg hard!

Ik vind hem zo wel custom,al die flauwekul hoeft voor mij niet,iedereen z’n eigen smaak trouwens.

Heb iig wel een origineel kleurtje!

@ Hans,dit is hetzelfde blok nog steeds,alleen stond ie nog niet bij de perso’s.

barry
            Donateur

Ikvind het tof om te zien,eindelijk nog eens een originele brommer met een power-block.Gooi er een vario op,met lichte gewichtjes.Mijn gewichtjes waren te zwaar.Daarmee een dip tussen 50-60km/h.Echt tof gedaan maatke.

cittadriver
              Donateur

ik vind de kleur wel mooi ken een golf 1 met die kleur met gepolijste wielen en een 1.8 20vt uit een tt gechipt 280 pk. maar ik vind die kleur wel wat hebben hoor strak ding:thumb

Edjuh
                Bijdrager

Yep nette machine!

Als je minder lawaai wil maken zou ik een ander luchtfilter nemen, ik heb gehoord dat die doppler dingen minder ‘inlaat lawaai’ doorlaten dan zo’n ‘power-paddenstoel’, en laten genoeg lucht door.

Met vario er op zou ik toch eens over verstevigingen na gaan denken, hij krijgt wel zwaar op zn donder daarmee denk ik zo.

Simo blijft super.

coda
                  Topic starter

Klopt,die luchtfilters maken ook heel wat lawaai,maar als je rustig toert hoor je ze bijna niet.
                    De uitlaat is een kutding,je schuift deze nakelijk zo om de uitlaatpoort,zonder klem o.i.d.,hij blijft aan de kop hangen met veertjes.
                    De herrie komt ook daar vandaan (plus de oliesmurrie)
                    Ik heb hem al op 4 plaatsen ingezaagd en er een dikke slangenklem omgedaan,maar hij blijft flink lekken daar,ook heb ik hem ook dichtgesmeerd met gungum,maar dit werkt maar even.
                    Valt me een beetje tegen van Simonini.

Edjuh
                    Bijdrager

Jammer, dat had ik niet gedacht. En het leek me nog wel wat voor de Deps cilinder, maar dat zal niks worden. Is het niet mogelijk om een soort pakking te maken en er tussen te proppen?

wheelieking89
                      Bijdrager

een coperen ring er tussen (I)

oF van een scoteruitlaat zon “ring”ertussen die leg je dus alst ware in je uilaat

of niet 😐

kartingbob

Zeer brute setup… maja kwa uiterlijk niet mijn smaak…

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

ik zal ook maar eens reageren 😉

Ik vind het een zeer mooie brommer en alles ziet er zoals jij ook wil een beetje std look uit. een beetje onder het motto “als het maar std lijkt en het lijkt alsof het erop hoort”

vind het cker ook een mooi kleurtje!

misschien een keer een filmpje?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

murkus
                            Bijdrager

ziet er opzich wel wreed uit als je langsrijd zon standaard ding (lijkt ut:P) en dan zo hard blazen maar akn ie er wel standaard uitzien maar volgus mij maakt ie bezwel giga veel geluid:P

iaccaloco
                              Bijdrager

Cool ding Bas……!

Enige wat ik zou doen is er “nieuw model” brugkappen opgooie, zeg maar die van een Mixie, die vin’k wel style……!

Wat ik ook altijd waardeer zijn lánge in plaats van die afgezaagde,of vééél erger nog, VERHOOGDE!! achterspatborden…..

Denk dat ik dit toch het allermooiste vind…..(en niet alleen bij Ciao’s!)

Enneh, @ Murkus, neehoor meneer Agent, Simonini’s zijn hééél stil…….(A) 😀

Nooit zo’n dingetje horen lopen?
                                Moeje gáuw es achteraangaan….. Phatte sounds komen eruit…..!! 😉

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

coda
                                Topic starter

Thanks voor de reacties,

Ik vond deze kappen wel mooi,omdat ik die bollen die op de nieuwe kappen zitten niet mooi vind.
                                  Maar dat zal straks wel moeten omdat er een vario op komt.

De mooiste kappen zijn die helemaal gladde van harder kunststof,maar die kon ik niet meer krijgen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.