Vespa-Ciao.NL
:: coaten?

Home Forums Techniek Framedelen coaten?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vinnie
    Topic starter

Kun je je brommer in elke kleur laten poeder coaten? Dus bijv. ook in een metallic kleur? En wat kost het zo’n beetje om een Ciao te laten stralen + coaten?

cittadriver
      Donateur

ja, je kunt je brommer in iedere kleur laten coaten behalve metallic. maar voor stralen en coaten ben je denk ik tussen 90 en 120 euro kwijt. heb zelf voor mijn citta het frame en de brug 90 euro betaald

Tonni
        Moderator

Er zijn wel metallic kleuren voor poedercoaten, maar dat ziet er niet uit, geeft een soortgelijk effect als de zogenaamde ‘hamerslag’ verf, wat je b.v. op gereedschaps kisten enzo ziet. Eigenlijk geven alleen RAL kleuren een mooi resultaat (vind ik).

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Vespaciao
          Bijdrager

hiervoor hoefde ik maar 100€ te betale is metalic blue met blanke lak over
            is vet goed bij lijkt et parelmoer effecter op . de hele lak is zowat 1 mm dik , me blok paste er nie tusse moest ff opewrikke

vinnie
            Topic starter

Ziet dr wel goed uit jah. Valt me ook nog wel mee hoe duur t is. Maar ik wou graag met. blauw, met met. oranje..

VespaCiaoPaul
              Bijdrager

Een maat van mij had zijn motor frame (Suzuki RM 125 2003) zelf gestraalt en laten coaten(binnen 3 dagen klaar), hij veschoot van de prijs, was maar €25,-!!!! Ik verwacht dan dat voor een ciao (zelf stralen) op zn hoogst €50,- zal zijn (qua meer opp/m²). Als iemand intressen heeft zal ik aan hem na vragen waar dit bedrijf zit. (Omgeving Uden N-B)

November Rain
                Bijdrager

Tonni :
                  Er zijn wel metallic kleuren voor poedercoaten, maar dat ziet er niet uit, geeft een soortgelijk effect als de zogenaamde ‘hamerslag’ verf, wat je b.v. op gereedschaps kisten enzo ziet. Eigenlijk geven alleen RAL kleuren een mooi resultaat (vind ik).

Hmmm er zijn indd wel metallic kleuren en bij ons op het werk hebben we ook “normale” die er dus wel goed uit zien…

ik had gehoord dat ze wel ontzettend duur zijn!

.-{2F4OV}-.

Ik vind parelmoer mooier dan metallic 😀

Ma hoeveel kost het om velgen te laten zandstralen? En evt spuiten?a

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.