Vespa-Ciao.NL
:: Clint’s Citta

Home Forums Perso’s Projecten Clint’s Citta

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Donateur

welke sproeier heb je erin gedaan?

Jacky
      Bijdrager

Misschien nu een te kleine sproeier? Je moet je realiseren dat je bijna 10 maten kleiner zit opeens. Maarja bougiekleur weer gecheckd?

Clint
        Topic starter

Er zit nu een 56 in. Bougie is bruin, kan nog wel iets lichter. Misschien sproeier 54 proberen, of juist een grotere?

Clint
          Topic starter

Vandaag dus een aantal dingen verandert, zo staat hij er nu bij:

Clint
            Topic starter

Plannen:

Zwarte remgrepen monteren
              Goed slot
              Inlaat 13 mm
              City Power erweer op, want ik neem de Homoet niet.

Frenklin
              Bijdrager

Waarom wil je de homoet niet meer dan?
                is tog een fijn uitlaatje?

Als je eenmaal je inlaat heb gevijlt en de juiste sproeier moet je de 50 wel kunnen halen.

Clint
                Topic starter

Frenklin :
                  Waarom wil je de homoet niet meer dan?
                  is tog een fijn uitlaatje?

Als je eenmaal je inlaat heb gevijlt en de juiste sproeier moet je de 50 wel kunnen halen.

Ik heb de Homoet van een kameraad geleend, ik mocht hem dus even testen. Maar voor het geld wat ik voor er moet betalen merk ik nauwelijks verschil. Wat ik al zeg ik ga nog geen 5 km/h harder. En het optrekken is ook niet extreem harder dan met een City Power. Dus ik ga mijn inlaat uitvijlen dat is goedkoper(gratis dus:p) en ik merk dan meer verschil dan dat ik de Homoet neem.

Ik heb gewoon een probleem met mijn ouders dat ze vinden dat hij al hard genoeg gaat..

Clint
                  Topic starter

Heb vandaag de witte remgrepen vervangen voor zwarte. Ook heb ik een goed slot gekocht en de achterrem-kabel vervangen. Ik zal morgen wel even foto’s plaatsen.

Clint
                    Topic starter

Hier zijn de foto’s van hoe hij er nu uitziet:

hij is optisch gezien helemaal af. Alleen ben ik misschien van plan om mijn inlaat uit te vijlen naar 13 mm en een andere uitlaat zoals bijvoorbeeld een Leo Krul. Maar hij rijd nu perfect en heb vandaag met wind in de rug 43.5 echte km/h gehaald:D

Lowie
                      Bijdrager

echt een nette citta.
                        jammer van die homoet, die staat hem echt super. heb je ook grotere sproeier erin gedaan toen je hem teste, want naar mijn weten is het best een goed uitlaatje, dus moet echt wel verschil maken met die standaard pijp.

Clint
                        Topic starter

Lowie :
                          echt een nette citta.
                          jammer van die homoet, die staat hem echt super. heb je ook grotere sproeier erin gedaan toen je hem teste, want naar mijn weten is het best een goed uitlaatje, dus moet echt wel verschil maken met die standaard pijp.

Ik heb er gewoon die 56 in gehouden toen. Toen ik had gereden was mijn bougie niet wit ofzo, dus de sproeier was niet te klein. Ja, ik snap het ook niet. Het is naar zeggen één van de beste presterende uitlaat op de 50cc maar hij ging er echt niet vele harder door. Misschien dat dus gewoon de uitlaat niet goed is.

Wat ik al zei mijn top met de Homoet was 44 km/h, maar ik heb vandaag 43.5 km/h met de City Power gehaald dus ik snap het niet.

Er kwam wel een prachtig geluid uit de Homoet, alleen mijn vader vond het niet zo goed idee:p

Clint
                          Topic starter

Plannen van wat ik nog wil doen

Andere uitlaat( Leo Krul of Proma CC)
                            Zij-standaart
                            Inlaat doen

Kan nu een Proma voor 30 euro krijgen, of zou ik wachten tot ik een Leo Krul tegen kom?

sjaak trekhaak

dan zou ik voor de proma gaan.

Clint
                              Topic starter

sjaak trekhaak :
                                dan zou ik voor de proma gaan.

Dan ga ik toch sowieso wel 45 km/h? met de Proma cc dan..

-Roy-
                                Bijdrager

Wel harder waarschijnlijk, proma is veel hoogtoeriger dan een citty power

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.