- Dit onderwerp bevat 24 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 6 maanden geleden door Vespaflappie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 september 2005 om 21:19 #190112
Ok dan voor de ciao bestaat het niet, dat weet ik wel zeker! Wordt gewoon op andere manieren begrensd net als bij 97% van alle andere snorfietsen.
18 september 2005 om 21:24 #190113Ja, dan is het dus geen 25cc.. vond ik ook al gek als dat zo was.
Ik denk niet dat ik mijn luchtfilter ga aanpassen, ik ga eens kijken naar mijn contactpuntjes en zuigerveren..
Echt super bedankt voor al jullie tips.
19 september 2005 om 00:08 #190114Voor een Tomos, Ciao, Puch, weet ik veel wat………
ER BESTAAT GEWOON GÉÉNNNN! 25CC CYLINDER VOOR WAT VOOR BROMMER DAN OOK!
Snap ook echt niet welke debiel dat verzonnen heeft……..
De enige die er iets bij in de buurt komt is een Spartamet, da’s een 30cc’tje……..
Enneh, als je een Malossi teveel “herrie” vind maken, zoek dan een Polinifilter…..
Die Malossi’s klinken juist stoer i.m.o. maar goode….;)
Luchtfilter openknippen vind ik iets voor 14jarige “crossbrommerrijders” niet als je “quasi-profi” je brommertje opvoert……..
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!19 september 2005 om 15:42 #190116haha Japie!
Kdenk dat ik al weet waarom ik maar 32 rijdt. Ik heb een snorcarter ipv een bromcarter.. dus dan is het denk ik vrij normaal dat ik met mijn setupje 32 rijdt, toch?
19 september 2005 om 18:26 #190117iaccaloco :
Enneh, als je een Malossi teveel “herrie” vind maken, zoek dan een Polinifilter…..Die Malossi’s klinken juist stoer i.m.o. maar goode….;)
Luchtfilter openknippen vind ik iets voor 14jarige “crossbrommerrijders” niet als je “quasi-profi” je brommertje opvoert……..
Dan ben ik vast in dat stadium blijven hangen…Ik heb een natuurlijk afkeer tegen powerfilters…Polini filter is veel rustiger en in mijn ogen beter…Malossi filter laat ik lekker wegrotten; vies ding:P
19 september 2005 om 19:55 #190118Baz :
Nou Ties als ie zown filtertje koopt (dat dus egt 1% meer geluid maakt) kan hij zelf horen als of het te hard geluid is en je kan altijd later nog die oude erop zetten als die wil en zown uitgeboorde filter ziet er ook niet uit.ene de snelheid was 32 en wou 35 en dat haal je wel met die filter.mocht ie later sneller willen hoef je nooit meer een andere tekopen.
en Maxim als je die mallossi hebt moet je evnen je carb eraf halen en alles daaronder ff schoonmaken komt er wat meer lucht door scheelt haast niks maar je wilt niet zow snel.mijn god, wat is dat nou voorn bullshit! het uiterlijk van orginele en malossi is haast idem!!!
en los daarvan van 3 kleine ronde opengesneden bovenkantjes word de filter er niet lelijker op!!! beetje onzin dus!en dat van 1% ook…19 september 2005 om 19:56 #190119Tomos had volges mij een 25cc cilindertje…Die kleine lange puntige cilinders…errug klein:P
dat is onzin, die eivormige cilinder is ook gewoon een 50cc, 25 is er niet, ook nie voor de tomos, t laagste is 40cc op zo`n mooie sparta-met fiets
19 september 2005 om 19:57 #190120hmm naja…kvind ut maar loserachtig! mensjes die met orgineel brommertje met die malossi filter rijden…die maken meer lawaai dan dat ze vooruit gaan! maja das dan weer mijn mening;)….
19 september 2005 om 20:01 #190121Ik heb het ook niet op het lawaai, maar zal ik de naam van dit topic even veranderen in luchtfiltertopic, met als onderschrift: Zeik zo hard mogelijk andermans luchtfilters af ;)!
Ik denk dat er een slotje op kan, want ik weet wat ik wil weten.. mijn vriend heeft namelijk bromvertanding en ik snorvertanding en zijn carter is volgens mij 12 mm en de mijne 8 ofzo.. dusss.. slotje?
19 september 2005 om 20:05 #190122Maxim :
Ik heb het ook niet op het lawaai, maar zal ik de naam van dit topic even veranderen in luchtfiltertopic, met als onderschrift: Zeik zo hard mogelijk andermans luchtfilters af ;)!Ik denk dat er een slotje op kan, want ik weet wat ik wil weten.. mijn vriend heeft namelijk bromvertanding en ik snorvertanding en zijn carter is volgens mij 12 mm en de mijne 8 ofzo.. dusss.. slotje?
Et erge is dat je helemaal gelijk hebt;)
Ik sluit em
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.