Vespa-Ciao.NL
:: citypower past niet tussen achterkant kettingkast en standaard

Home Forums Techniek Opvoeren citypower past niet tussen achterkant kettingkast en standaard

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

silviejo
    Topic starter

ik heb net die sito plus eraf gehaalt en wilde de city power eronder zetten maar ik krijg hem niet tussen die achterkant van die ketting kast en tussen die standaard. Ik keek toen naar de oude uitlaat en daar was de uitlaat een stuk dunner dus daarom paste die wel. Wat moet ik nou doen?

Jelle
      Moderator

gebruik jeje ketting?, zoniet gewoon dat tandwiel gedeelte van je trapas afslijpen.

silviejo
        Topic starter

ben ik de enige geweest met dit probleem? En waar hebje normaal je ketting voor nodig eigenlijk?

masterman
          Bijdrager

voor te fietsen!!:lol

silviejo
            Topic starter

aleeen voor dat? beetje onnodig want het fietst toch niet echt … relaxt:P

Edjuh
              Bijdrager

Wel handig als je benzine op is, maar tandwiel mag wel wat groter want je trapt je wezenloos.

hansieb
                Moderator

Fietsen ownt 🙂

AA-t heeft een peugot 103 daarmee heeft die fietsend een tomos ingehaald , maarja idd als je het niet gebruikt deraf flexe!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.