Vespa-Ciao.NL
:: citypower past niet

Home Forums Techniek Opvoeren citypower past niet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

junglist
    Topic starter

Ik heb overlaatst een proma citypower bij qparts gekocht. Maar nu blijkt dat hij niet past… hij wil maar niet tussen mijn tandwiel en blok geraken…

Nu heb ik geprobeerd de trapas of hoe dit ook heet (de staaf waar je tandwiel aan hangt) eruit te slaan maar hij schuift maar een heel klein beetje op en dit is juist niet genoeg… Maar moet ik deze wel verwijderen normaal en zo ja, hoe dan?

BasMan
      Bijdrager

Ik had precies hetzelfde.. je kan twee dingen doen.
        Of je uitlaat een beetje buiten.
        Of wat ik zelf gedaan heb, gewoon ff een ijzeren plaatje maken en ervoor plaatsen zodat je hem daar aan kan bevestigen.

tnerual
        Bijdrager

of ander busje maken, zodat de as van de trapas wat meer naar rechts komt

junglist
          Topic starter

Waar moet dat plaatje dan? En wat bedoel je met een ander busje? En is het niet raar dat hij niet gewoon past? want normaal zou die der toch gewoon op moeten kunnen?

thierry93
            Donateur

Bij mij past die ook niet hoor!
              Je kan gewoon wat tnerual zegt, een anders busje plaatse.
              Hierdoor gaat die het tandwiel naar rechts en gaat de uitlaat erlangs.

junglist
              Topic starter

Maar wat is dan dit busje? En ja ik heb het al op internet opgezocht maar ik zie gewoon een rond ijzer ding wat volgens mij rond je trapas zit om te voorkomen dat hij de hele tijd naar links en rechts schuift…
                Maar hoe weet ik welk ik dan nu nodig heb of wat ik aan de oude moet aanpassen???

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.