- Dit onderwerp bevat 37 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 10 maanden geleden door dennis.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 mei 2006 om 18:01 #191249
Jelle89wil ik ook wel eens zien..heb eerst een wallaroo gehad die 75 liep, ook met heerlijk optrekken, en toen was ie gaar, en toen koos ik vespa maar..(dat rijmt)
24 mei 2006 om 14:57 #191265k weet dat ie dan kapotgaat…. met een normale krukas wel ja… maar ik heb een getunede doppler racekrukas:D
24 mei 2006 om 15:20 #191266Vertel dan eens je hele setup,lijkt me vrij sterk wat je allemaal vertelt.
24 mei 2006 om 18:14 #191267
Jelle89M-Tuning :
Je moet namelijk een bepaalde afmeting van rollers hebben. Anders draait je scooter zoiezo niet.
en de lichste rollers die er zijn zji rond de 2 gram. En met dat aantal toeren breekt je krukas geheid.
Sorry maar dit kun je mij niet wijs maken. Hier heb ik helaas teveel verstand van scooters voor.
Vertel me je gehele setup maar [COMPLEET IN DETAILS]En inderdaad wat hansieB zegt: Maak maar een filmpje waar duidelijk op te zien is dat je je waleroo niet tegenhoud.
Raar, maar een Honda Wallaroo, en een Peugeot Fox behoren niet tot de scooterklasse, het is gewoon een brommer met een zogenaamd scooterblok eronder..
25 mei 2006 om 03:06 #191268ik heb de proma city power onder mijn blok zitten, ach, ik kan niks verkeerds erover vertellen.
Hij is makkelijk aan te sluiten (ik heb trappers).
Ziet er origineel uit maar geeft toch wat meer vermogen.
oh ja, hij maakt ook niet zo’n herrie, wel als je in je top vermogen zit krijg ik een heel hoog gebler eruit.
geen wout houd je aan, hij ziet er te saai uit, vriend van mij met zn dubbele pijp gaat even hard, maar ziet er veel ruiger uit staat ook veel sneller op de rollerbank.Vraagje: is de city power illegaal?
25 mei 2006 om 06:43 #191270
Jelle89nee, alleen de originele pijp is legaal, de wijkagent hiero zei dat alleen de originele pijp erop mocht liggen, rest is allemaal illegaal..
25 mei 2006 om 10:56 #191289als ik nou de gianelli pijp van beta ark eronder bouw (dat is een stdrd pijpje) 😛 dan vlieg je pas.. 😛
25 mei 2006 om 12:35 #191308eej zeg je setup van je wallaroo eens
ik ga er over tijdje mischien ook een halen en ken 2 mensen die een snelle wallaroo hebben en om een wallaroo 120 km/u te laten rijden moet jij er HEEEL veel aan doen, een scooter heb je redelijk snel op een snelheid van 100 tot 120 km/u zonder super veel aanpassingen maar een wallaroo, daar haal je dat echt niet zo snel mee
en de lichtste rollen, (rollers:S:S en die heeft veel verstand van scooters:S:S) dit heeft heel weinig met je snelheid te maken hoor, de rollen zorgen voor constante toeren en optrekken en niet voor je snelheid
en ten 2de wil het niet altijd zo zijn dat de lichtste rollen het beste zijn, een vriend van mij had in zijn jetforce lichtere rolletjes gezet en deze kwam zelfs bijna niet meer vooruit dus je je rolletjes moet je ook gewoon “afstellen” op een bepaald gewicht, en niet hoe lichter hoe beter ofsow
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.