Vespa-Ciao.NL
:: city power uitlaat

Home Forums Techniek Opvoeren city power uitlaat

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Baz
    Bijdrager

neej 50cc,en 25cc is een fabeltje op dat er altijd Piaggio Ciao 25 staat is niet dat hij 25cc heeft maar 25km/h gaat.
      Als je in het begin gaat leren sleutelen neem gewoon een ciao is makkelijker ,rijd beter en is goedkoper vind ik dan.

burnouts kan ook met een standaard ciao als je de voorvork maar goed naar beneden drukt.

VespaRick
      Topic starter

ow ok want me honda wallaroo doet dat uit zijn eigen als ik wegrij 😛 :duivel

vraagje: als ik nou een snorframe koop wat nederlands is en ik bouw er een standaard vespa van kan ik die dan gewoon laten schouwen ofniet??

Baz
        Bijdrager

ja kan maar maakt nix uit of ie standaard is of niet ook al gaat ie 200km/h het gaat alleen om de nummers op je frame.

VespaRick
          Topic starter

ok bedankt, en moeten er ook framepapieren bijzitten of kun je hem gewoon schouwen zolang ie maar niet gejat is?

Baz
            Bijdrager

Framepapieren zijn niet nodig allleen als ie inderdaad geregistreerd staat als gestolen kan je em niet verzekeren.

VespaRick
              Topic starter

dus dan zou ik nu al een vespatje kunnen bouwen… :D:D:D:D:D maar jij zei iets dat je als je 45 rijd met een snorvespa dat je dan geen boetes krijgt maar als ik hem zo ver opvoer heeft hij toch wel meer als 0.2kw of ligt dit aan mij 😛

Baz
                Bijdrager

ligt eraan ik denk zelf dat je 40km/h gaat maar het ligt ook aan wat voor roller je te maken krijgt.een egte of neppert.anders zou ik ff wachte met die 50snel erop zetten.

VespaCiaoPaul
                  Bijdrager

ik rij 50km/h en haal de 0.5/0.6

Baz
                    Bijdrager

Heb je een snorklok dan?

VespaCiaoPaul
                      Bijdrager

citta klok, zit volgens mij tussen snor en brom in

erwinko
                        Bijdrager

citta is gewoon bromklok

M-Tuning
                          Bijdrager

Jullie zeggen allemaal helpt niet echt zo’n citypower.

maar het helpt wel degelijk met optrekken en topsnelheid

want je hebt gewoon een grotere uitlaatbocht.
                            waar dus meer gas door kan waar door hij meer toeren maakt
                            en dus ook meer topsnelheid en trekkracht

je kunt ook je standaar cilinder tunen
                            en je cartertjes daarop aanpassen
                            bijvoorbeeld de spoelers vergroten
                            en de inlaat vergroten
                            en een 13/13 carberateur erop.

valt niet op bij de politie maar je gaat wel degelijk harder.

Enne wat jij zeg dat je walleroo automatisch een burnout trekt als je weg rijd.
                            dat is ook onzin of je moet op een plas koelvloeistof staan ofzo.
                            jou lichaams gewicht is namelijk voldoende om je walleroo aan de grond te houden 😉

VespaRick
                            Topic starter

@ m-tuning: hij loopt wel 120 en hij heeft kleinste rollers die er zijn dus ik weet toch wel heel zeker dat ie een burnout doet:P

hansieb
                              Moderator

VespaRick :
                                @ m-tuning: hij loopt wel 120 en hij heeft kleinste rollers die er zijn dus ik weet toch wel heel zeker dat ie een burnout doet:P

120 met de lichste rollen dat kan echt niet, dan ontploft die zo wat met hele lichte rollen.

Maak maar eens een filmpje.

M-Tuning
                                Bijdrager

VespaRick :

Ik neem aan dat thomaz hier geen dromers hoeft te hebben.

Je moet namelijk een bepaalde afmeting van rollers hebben. Anders draait je scooter zoiezo niet.
                                  en de lichste rollers die er zijn zji rond de 2 gram. En met dat aantal toeren breekt je krukas geheid.
                                  Sorry maar dit kun je mij niet wijs maken. Hier heb ik helaas teveel verstand van scooters voor.
                                  Vertel me je gehele setup maar [COMPLEET IN DETAILS]

En inderdaad wat hansieB zegt: Maak maar een filmpje waar duidelijk op te zien is dat je je waleroo niet tegenhoud.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.