Vespa-Ciao.NL
:: cittatuner project

Home Forums Perso’s Projecten cittatuner project

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittatuner
    Topic starter

miseri miseri:( ik wil dolgraag op de meeting zijn met mijn uber-lak:duivel maar… ik heb dringend lampoorrubbers nodig , voorvorkrubbers en de “rvs” brug moet nog gezaagt en gelast worden nu mijn vraag: zouden voorvorkrubbers van een tomos geschikt zijn?:?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

ja gewoon iets verzinnen! als je er maar bent. we kunnen met zen allen hier nog langs een speciale vespa ciao/citta zaak (h. siegers) die heeft alles 2dehands voor cittas en 100derden blokken en onderdelen dus kunnen we op de meeting nog wel ff lansgrijden.

of als je dat wil zelfs persoonlijk met de webmaster himself 😛

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

cittatuner
        Topic starter

ok dan ik ga egt ff men loon van 2 weken meenemen naar siegers:p jaja ze zijn kut maar ik maak opt moment foto’s met een speelgoed digicam van de intertoyz:con

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

sorry maar ik kan egt nix van die foto maken, ik zie een beetje bruin en superveel ruis.

lijkt net kwaliteit van een speelgoedwinkel toetsel (hihi)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

cittatuner
            Topic starter

ja kweet t srry:con tis iig. rood brons goud groen en paars:bier

hansieb
              Moderator

Netjes ben benieuwd hoe die hiero in grunn eruit ziet 🙂

cittatuner
                Topic starter

nou ik wilde voor de aardigheid mijn blokje eens in elkaar zetten en toen kwam ik er dus achter dat mijne !nieuwe! proma circuit niet past :((waar je normaal je circuit aan de cilindertap vast hangt zit nu dus een aansluiting voor een koelslang van de eurocilindro lc kop… wat nu:?welke uitlaat zou ik nu het beste kopen?

PoliniCiao
                  Bijdrager

laat een een nieuw ophangpunt aan dat ding lassen???

wheelieking89
                    Bijdrager

nej gewoon een ander slangeke maken en dan met fohn een bochtje in maken 😉

Tonni
                      Moderator

Ik heb dat ook. Enige manier waarop ie past met de Euro kop is: de beugel vlak afslijpen, en dan moet je de uitlaat ook nog naar beneden buigen. Anders krijg je hem nog maar half op de tuit omdat het dikke gedeelte van de pijp tegen de onderkant van de kop komt.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

cittatuner
                        Topic starter

Tonni :
                          Ik heb dat ook. Enige manier waarop ie past met de Euro kop is: de beugel vlak afslijpen, en dan moet je de uitlaat ook nog naar beneden buigen. Anders krijg je hem nog maar half op de tuit omdat het dikke gedeelte van de pijp tegen de onderkant van de kop komt.

😮 dat zie ik niet zitten met de nagelnieuwe proma:o ik heb alsnog de proma lowboy en mischien een leo handmade straight 8) zou een polini sp wel passen?

cittatuner
                          Topic starter

update: jaja k heb dus en hele doos vol onderdelen + speedengine (cp) met zij-inlaat op de kop getikt voor 20 euro=) maar nu is mijn vraag: weet iemand wat dit voor inlaat is met 3 boutjes heeft iemand er ervaringen mee of kent iemand die:? zelf ga ik hem denk ik niet gebruiken op de citta….mischien op men cross bravo of hij gaat op de plank:lol

Edjuh
                            Bijdrager

Niet gebruiken!?

Ziet er erg leuk uit iig, misschien is het een eurocilindro, daar verkopen ze op mopshop spruitstukjes voor.

cittatuner
                              Topic starter

wel sneu dak er geen membraam enzoi bij heb:( maar voor 20 euro moe je niet klagen:p

cittatuner
                                Topic starter

kep net de doos leeggemaakt en vond een 80cc polini zuiger in zeer goeie staat met nieuwe zuigerveren,
                                  vern**kte krukas en men spruitstuk=)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.