Vespa-Ciao.NL
:: CittAli: Citta Eco

Home Forums Perso’s Projecten CittAli: Citta Eco

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 102)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Cittali
    Topic starter

Ik zat er vanavond nog over na te denken, maar dan eindig ik weer met een extra donorbrommer… Ik moet gewoon een ding tegelijk doen. Eerste prioriteit is de komende maand de nieuwe cilinder maar eens goed inrijden, daarna de vario er op, en tot slot een ritje Nürbürgring overleven.

Onwijs bedankt iedereen voor de betrokkenheid.

Cittali
      Topic starter

Hoi allemaal, weer even een updateje:

De DR zit er onder en vandaag een ritje gereden, max een kwartslag gas en lekker spelen met gas 🙂

Voor de rest vandaag ook mn speeltje van een tijdje geleden eindelijk kunnen proberen:

Het is een chinese rip-off van de GoPro, maar behoorlijk goedkoop! En als ik het eeeecht heel erg leuk vind, kan ik dan altijd nog wel een GoPro aanschaffen dacht ik.
        De mount uit de verpakking vertrouwde ik niet helemaal dus wat er nu op zit heb ik los besteld.
        Nu even kijken hoe ik dat spul online krijg 😀

beunhaaz
        Bijdrager

Laat me dat beeld maar eens zien : D want ben ook opzoek naar zoiets voor festivals

Cittali
          Topic starter

Half uurtje is 4,5GB 😀 en uploaden is retelangzaam… Voortaan eerst bestand op de pc zetten ipv direct van de camera. Gaat volgens mij heeeeel lang duren.

Heb hem al eerder in de auto op de zonneklep gehad, maar werkte daar prima. Op de citta maak ik me een beetje zorgen, want voorvork is doorgezakt, dus weinig demping, en het trilt alsnog best veel…

Stuur zsm de link

Cittali
            Topic starter

Cittali
              Topic starter

Vandaag weer een rondje gereden en begin steeds meer vertrouwen in te krijgen.

Heb vandaag ook de rit opgenomen maar nu zonder waterdichte case en dat bevalt qua geluid veel beter.

misterd11
                Bijdrager

Welk programma gebruik je voor snelheidsmeting, want ik heb er nu een aantal die niet echt bevallen.

Cittali
                  Topic starter

Hoi Misterd11,

Ik gebruik Geotracker op de Android. Heb sportstracker ook gebruikt in het verleden (ook voor het hardlopen) maar das echt om te janken. Geotracker ben ik wel tevreden mee.

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

Proper camera wel! Geen gekke prijs, inplaats van zo’n dure go-pro.

Je mag je cilinder nu wel meer op zijn staart geven, anders kan je zo’n luie cilinder met kans op stootrand.
                      Nu mag je wel eens naar de 50-60 knallen minimaal. Ik zou een halve / 3 kwart tank nog wat rustig aan doen en daarna gewoon meer gassen.

Als je bougie een goede kleur aangeeft, je vertrouwd de motor en je motor klinkt zuiver, zal er niet zomaar wat mis gaan.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

Cittali
                      Topic starter

Hoi Herr Flick,

Gisteren de eerste 100km gepasseerd en braaf rustig aangereden; wel constant spelend met het gas, optrekken, rustig, uitlaten lopen, weer optrekken 🙂
                        Dat ding trekt best pittig op zeg!

Wel een kleine verrassing gisteren zo’n 5km van huis… Tank leeg! Zet ik de reserve tank aan, ook leeg! Straks even de benzinekraan loshalen om te zien hoe de koperen leiding vast zit, want dit is drama zo.

Vandaag wat meer pit er in inderdaad, ik tank hem zo weer af en dan gaan we er weer tegenaan. Wil vandaag een rondje Haarlem doen, dat zal wel zo’n 50 tot 60 km worden, met deze vaart kan dit weekend er dan ook de vario wel onder.

Cittali
                        Topic starter

Vandaag weer de nodige km’s gemaakt 🙂

Niet volledig vol gas nog, maar begin wel een idee te krijgen van wat voor pit er in zit. Hij trekt wat langzamer op in vergelijking met wanneer hij echt op gang komt, misschien dat een kleine sproeier dat verhelpt, staat nu een beetje te rijk afgesteld.

Het resultaat van een dag hard werken 😀

Cittali
                          Topic starter

Foto’s:

coda
                            Donateur

Welke app heb je daarvoor gebruikt?
                              Lijkt me handig

Cittali
                              Topic starter

Hoi Coda,

Ik gebruik zelf Geotracker, en bevalt mij prima.

Lollol3r
                                Bijdrager

Is dat niet het pontje bij IJmuiden? Die gebruik ik ook dagelijks. 😀

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.