Vespa-Ciao.NL
:: cittajuul – paarswittecitta

Home Forums Perso’s Projecten cittajuul – paarswittecitta

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cittajuul
    Topic starter

heej, ik zal me even voorstellen ik ben juul uit meijel ik ben 16 jaar, ik heb sinds mijn 14e een citta van mijn opa gekregen, sinds dien ben ik in de ban van mijn citta 😛 toen ik hem kreeg liep hij niet maar dat was zo verholpen met een nieuwe schone sproeier, ik heb sinds dien een nieuwe carb. gekocht, een leovince circuit en een malossi powerfilter. hier dan de foto’s

dit word mijn achterlicht met 13 ledjes, ben er nog mee bezig.

led strips gewoon van de gamma, onder achter spatbord.

hier heb ik de led strips op aangesloten en kan ik gewoon weer opladen.
      gewoon een batterij van bestuurbare auto een beetje omgeboud.

gereedschapsvakje.

zelfgemaakte verhoging.

totaalplaatje.

Dylan
      Donateur

wel geinig kleurtje.. 🙂 alleen kon je niet beter nieuwe langere veren kopen ipv die zelf gemaakte verhoogblokjes?;)

Gr.

pepko
        Donateur

leuke citta! is weer eens wat anders dan zwart 😛 alleen jammer dat het wit niet meer wit is, en ik vind het blauw er niet zo goed bijpassen. ga je ook nog dingen veranderen aan de set-up, of laat je hem zo?
          m.v.g. pepko

cittajuul
          Topic starter

@ bromfreak66: ik vond het wel geinig om het zo te proberen, ziet mischien wel wat minder uit ja, denk dat ik ze nog wel ooit koop

@ pepko: ja dat paars is nog wel paars, maar ik denk dat ik die witte delen en die blauwe delen nog eens allemaal netjes wit ga maken in de zomervakantie, ik wil alleen nog kleinere poelie en trekveertjes verder vind ik hem goed rijden

en ik krijg morgen van zo’n bmx voetsteunen en ga ik proberen die eronder te monteren, ik heb der nu gewoon een buis doorheen gestoken

cittajuul
            Topic starter

*update*

ik heb nieuwe voetsteunen ik heb ze van mijn bmx afgehaald en een beetje aangepast en nu staan ze op de citta,

Anoniem

netjes man, zat zelf ook te denken om me oude bmxje even onder handen te nemen, ziet wel goed uit!

pepko
                Donateur

haha ziet er idd best leuk uit 😛

cittajuul
                  Topic starter

*update* @ 2 megapixel

ik heb vandaag weer aan de citta geknutseld hier het resultaat:

heb nog 2 ledstrips onder de treeplaten gemaakt hier links heb ook de rechtse gedaan:

hier nog even de ledstrips onder het achterspatbord:

heb ook nog even aan de koppeling gewerkt:

en de rubbere treeplanken zelf wat van verzonnen vind het zelf wel heel ruig uitzien:

graag reactie.

Zeebodem.
                    Bijdrager

leuk bezig,

alleen weet ik niet of de verf op die schoentjes wel blijft zitten?
                      en bewegen ze nog wel vrij?lijkt mij dat als de verf uithardt,dat de segmeneten niet lekker mee bewegen;)
                      en misschien wel even je remkabel vast zetten,anders gaat hey zo smeulen;)

cittajuul
                      Topic starter

daar was ik ook al bang voor dat ze niet meer zouden bewegen maar dat doen ze wel nog 😉

Dylan
                        Donateur

ziet er leuk uit 😉 alleen zeker weten dat je die verf op je treeplankrubbers en met je nagels afkrapt

jeha
                          Bijdrager

ik denk dat het een soort rooster (gaas) is wat ie over zijn
                            treeplankjes heeft gemaakt

cittajuul
                            Topic starter

nee, ik heb de rubbers er af gehaald, wat er onder zit zwart gespoten, toen zo’n soort gaas erop geschroefd

cittajuul
                              Topic starter

*update*

heb vandaag iets leuks besteld!

leek me wel geinig of niet dan voor op de citta 😀

pepko
                                Donateur

uhm… dit is voor gelijkstroom…. niet voor wisselstroom! of komt deze bij je accu op?
                                  anders kan je ook nog een gelijkrichter kopen, en dan geeft ie constant 12V
                                  correct me if i’m wrong 😛

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.