Vespa-Ciao.NL
:: Cittadriver’s perso

Home Forums Perso’s Projecten Cittadriver’s perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

wheelieking89
    Bijdrager

Egt wel vette citta egt leuk en die pijp maakt het af (mijn mening 😉 )

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

ze zeggen daarom ook wel dat de evo K U T is af te stellen, misschien trektie ook wel valse lucht hoor maar ik vind het geen monsterlijke blokken qua inlaat! alleen die flow al na t membraam :S

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

cittadriver
        Topic starter

ja hij trekt ook valse lucht morge eerst maar eens een dikker rubbertje halen voor op de carb, en het membraandeksel pakking insmeren met vloeibare pakking. maar ik vind het echt super heftig lopen wil echt geen speedengine meer (niet als belediging bedoeld hoor) hij zuipt alleen erg veel 1L/10km maja niet zeuren. we zien morgen wel wat hij doet als ik dat gemaakt heb

Edjuh
          Bijdrager

Hmmm jammer dat die ‘slecht af te stellen’ reputatie van het evo blok weer waar gemaakt wordt! Ik hoop dat je het snel kan verhelpen, tis toch een mooi blokkie….

Ik denk dat ik ook valse lucht had toen ik er nog mee reed, maar ik heb nu een pakkingsetje inclusief rubbertjes en ik ga het binnenkort weer eens in elkaar zetten(wel met normale kruk helaas), want ik laat me niet graag kisten door zo’n stuk aluminium:P

Citta’tje is best tof vind ik op het voorwaartse stuurtje na:)

Vooral filmpjes van evo blokkie zijn welkom!! Dat ding trok bij mij ook supergoed ondanks dat het verder bagger reedt.

succes ermee.

cittadriver
            Topic starter

Edjuh :

veel dank heeft me ook wat tyd gekost hey maar dan heb je ook wat.
              maar het ding is nu bijna zogoed als afgesteld nog een iets grotere sproeier in, en ik kreeg hem zowieso al niet afgesteld met het luchtfilter wat erbij hoort. maar volgende week ga ik naar epc als ik de koppakking gemaakt heb om hem daar op de vermogensbank te zetten. kijken wat het brengt ben echt benieuwd:D maar zoals beloofd nog wat picca’s

hansieb
              Moderator

cittadriver :

Edjuh :

veel dank heeft me ook wat tyd gekost hey maar dan heb je ook wat.
                maar het ding is nu bijna zogoed als afgesteld nog een iets grotere sproeier in, en ik kreeg hem zowieso al niet afgesteld met het luchtfilter wat erbij hoort. maar volgende week ga ik naar epc als ik de koppakking gemaakt heb om hem daar op de vermogensbank te zetten. kijken wat het brengt ben echt benieuwd:D maar zoals beloofd nog wat picca’s

Vet je gaat het aantal pk’s meten 🙂 ben erg benieuwd hoe je grafiek er uit gaat zien.

Edjuh
                Bijdrager

Tof, nu nog een filmpje!!

Wat is dat malossi uitlaatje toch lekker, klinkt volgens mij heerlijk met die cil en 27mm uitlaatpoort(ja en de 19mm carb niet te vergeten).

Ik wil zelf ook een ander luchtfilter op mn evo blok, vind het maar niks dat het gewoon de luchttoevoer beperkt en niks filtert.

Succes met afstellen nog.

timschilders
                  Bijdrager

heel mooi blokje,
                    ik heb nog niet heel je topic gelezen maar heb je het blok nou nieuw gekocht?
                    en die deps, geweildig:thumb

maar zit in die evolution wel zo”n grote poort die een deps heeft? of heb je hem zelf daarna nog bewerkt?

sucses!

cittadriver
                    Topic starter

@hansieb ik ben ook erg benieuwd maar we zien het wel maar vind het wel leuk om te weten.

@edjuh het geluid van het ding is niet normaal klinkt echt bijna als een mhr scoot, vooral met die power filter wat erop zit echt brhaaap brhaaaap brhoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ofzoiets:D

P.S. Filmpje word aan gewerkt

cittadriver
                      Topic starter

timschilders :
                        heel mooi blokje,
                        ik heb nog niet heel je topic gelezen maar heb je het blok nou nieuw gekocht?
                        en die deps, geweildig:thumb

maar zit in die evolution wel zo”n grote poort die een deps heeft? of heb je hem zelf daarna nog bewerkt?

sucses!

blok heb ik nieuw gekocht en het centrale spoel kanaal zelf gemaakt + cilinderhemd bewerkt, en de deps+too bad heb ik van vespaflappie gekocht. cilinder was nieuw en too bad een keer gebruikt ofzo

November Rain
                        Bijdrager

man wat een kutsite wat foto’s betreft zeg :O maar wel leuk en elec ontsteking daar hou ik wel van 🙂

Fredzzz
                          Moderator

hey, ik heb niet alles gelezen maar heb ook nog een evo blok onder een van me cittas en die krijg ik ook maar niet afgesteld met 60 alu 42mm evo polini en 19mm enzo.

ook heb ik de mazzuchelli krukas en dus zou onze afstelling niet veel moeten schelen…

wat voor sproeier heb jij er nu in? en hoe sta jij met je gasnaald? doe jij daar nog iets aan, hoger of lager?

Want ik heb het probleem dat ik hem wel redelijk kan starten, maar als ik dan VOLGAS weg wil rijden, hij dan direct uitvalt (Te veel benzine lijkt me, maar kan ook te weinig zijn).

Ik wacht op je reactie 🙂

cittadriver
                            Topic starter

Fredzzz :
                              hey, ik heb niet alles gelezen maar heb ook nog een evo blok onder een van me cittas en die krijg ik ook maar niet afgesteld met 60 alu 42mm evo polini en 19mm enzo.

ook heb ik de mazzuchelli krukas en dus zou onze afstelling niet veel moeten schelen…

wat voor sproeier heb jij er nu in? en hoe sta jij met je gasnaald? doe jij daar nog iets aan, hoger of lager?

Want ik heb het probleem dat ik hem wel redelijk kan starten, maar als ik dan VOLGAS weg wil rijden, hij dan direct uitvalt (Te veel benzine lijkt me, maar kan ook te weinig zijn).

Ik wacht op je reactie 🙂

ik moet zeggen ik rij wel met de 80 deps maar ik heb nu sproeier 96 erin met een open filter is nog iets te klein ik denk 98 of 100 heb ik nodig. en de gasnaald heb ik nu op de laagste stand anders verzuipt hij bij rustig rijden . en met de orgi polini filter kon ik niet groter rijden als een 78er sproeier en reed hij echt belabberd maar koop ook maar een power filter en probeer hem daarmee af te stellen gaat veel beter vond ik. en ik zou die gasnaald ook op de laagste stand zetten i.v.m. verzuipen in het middengebied dus borgveer op de bovenste stand zetten (zijn nog al mensen die zich hier in vergissen).

ik hoop dat je er wat aan hebt maar ik denk voor jou cilinder een sproeier 86 ofzo met power filter

Edjuh
                              Bijdrager

FILMPJE!!

:pest

Fredzzz
                                Moderator

jah 86 had ik er een keer in maar jah, ik ging van 78 naar 95 naar 90 naar 88 naar 86 dan 84 nu 82, maarjah alles loopt belabbert… maar alles start snel, en mischien heb ik toch maar 86 nodig, met filter jah…

mijn gasnaald zit nu zo… dat die borg veertje bij… oof mn onderste staat jah, dan krijgt die bovenin juist meer benzine toch? of haal ik het nu ook lekker door elkaar :P?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.