- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 6 maanden geleden door CittaDaan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 mei 2010 om 07:48 #460945
Hij is klaar :)! Update
5 mei 2010 om 07:58 #460946mooi gedaan! die si brug en grillo velgen zijn echt cool
. zou je het formaat van de foto’s niet kunnen vergroten? zijn zo klein.5 mei 2010 om 08:27 #460949Heel erg netjes man!
7 mei 2010 om 15:51 #461014hmm, raar de ene kan je wel vergroten en de ander niet…… ik zal er even naar kijken.
Thx for the positieve replys, Ben eigenlijk nog opzoek naar ’n Leo HM… Die proma is wel tof, boost is wel lekker.
Maar man , wat maakt dat ’n herrie :). en het is totaal niet te dempen want het is puur die bocht!Weer druk aan het sleutelen. Malo snaar heeft zichzelf helemaal opgevreten. Wat ’n klote dingen zijn dat. komt nu gewoon ’n Gates op. deze ziet er al ’n stuk beter uit!.
2 juni 2010 om 20:00 #461737Update,
Paar foto’s geschoten hoe de citta er bij staat.
Link : http://picasaweb.google.nl/HellenvanZwienen/CitaDanielDd020610#
Groetjes
2 juni 2010 om 20:05 #461736werkelijk een geweldige citta, echt mooi gedaan. ze kijken je wel na als je langs komt blazen zeker
2 juni 2010 om 20:22 #461740Ja, omdat hij herrie maakt!
2 juni 2010 om 20:27 #461741Hahaha dat zeker!! Hehe
Ziet er netjes uit kerel
19 september 2010 om 18:48 #464387Zo, na weer een flinke tijd niks gepost te hebben is het weer tijd voor ’n mooie update. Laatste tijd erg druk geweest, heb 2 Si’s gekocht. 1 daarvan is nu rijdend en daar zal ik ook zeker even foto’s van maken!
De 1ste si, was werkelijk een wrak, alleen er zat ’n vario op, ding had geel kenteken en hij was nog eens erg goedkoop, snap achteraf wel waarom ding was achteraf waardeloos.
In de tussentijd had ik van St3yn z’n blok en z’n pijp gekocht namelijk ; Speedengine + pinasco 80cc en de Simonini Calibrata.
De 2de SI, deze SI heb ik gekocht voor het mooie setje hierboven wat ik dus heb gekocht, ik zocht een net rollend frame waar ik dit zo onder kon hangen. Na ’n tijdje speuren had ik hem gevonden, mooi dingetje zag er net uit met kenteken enz enz, toen we hem kwamen bekijken had hij echter wel wat lakschade wat niet was vermeld, na ’n hoop geouwehoer konden we hem meenemen voor ’n zacht prijsje! En nu vandaag loopt het beestje eerder gezegd beest.
Want man man man! wat loopt dat Kneiterhard!
Ziehier, foto’s!

De simo voor de gein onder de citta gehangen.

Simo kaal gemaakt, i.v.m roest.

De simo na ’n testrondje.

De simo na de hele middag rijden, het verveelde maar niet!

Het huidige scheurijzer!
van de eerste SI post ik binnekort foto’s, dit word namelijk mijn nieuwe project. Ik heb al ’n schijfremset liggen voor op de voorkant. Nu kwam m’n vader met het idee ook ’n schijf achter te gaan bouwen, zo gezegd zo gedaan zijn we bezig met deze dingen aan het uitdenken en noem maar op, Als dit project af is, gaat het blok + simo calibrata hieronder en verkoop ik de witte SI met een elektronisch blokje wat ik nog heb liggen, i.v.m ruimte in de schuur.
Dit was het weer voor deze keer,
Groetjes,
Daniël
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.