Vespa-Ciao.NL
:: CittaDaan

Home Forums Perso’s Projecten CittaDaan

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Leovince
    Bijdrager

En met zo’n grote inlaat voor een standaard 50cctje ga je zeker weten veel carterdruk verliezen.

SjoerdCiao
      Donateur

Mooie kleuren, nu maar hopen dat je geen lucht ontsnapt

RiPe
        Bijdrager

Als het een klein beetje lekt maakt dat niet zo veel uit hoor, zeker als je vario rijdt.

CittaDaan
          Topic starter

Nou, kon blazen wat ik wil maar voielde geen tegendruk of what-so-ever. dus dat word opnieuw ’n blokkie opbouwen gvd. baal ik zwaar van. Dan gaat ik maar ’n Elek cartertje zoeken!… het is niet anders. binnenkort kan ik een ori proma ophalen voor 30 eurotjes! dan ga ik deze opknappen en kijken welke ik ga houden. Heb geen feuteu’s kunnen maken het is belachelijk druk op het werk. misschien dat het er morgen van komt…

btw, heb je ’n elek carter liggen. Laat het even horen!

groetjes

WiebeNelissen
            Bijdrager

Hey, ik vroeg me af hoe je je voorrem ging doen, ik heb hier namelijk ook een citta staan en een setje grillo velgen die ik daaronder wil hebben, maar de remtrommel van die grillo voorvelg is te groot voor citta segmenten, en de ankerplaat van de grillo past niet in een citta voorvork.
              De enige oplossing die ik had bedacht is om een bus voor in de remtrommel van de grillo velg te draaien. Maar dan nogsteeds past volgens mij de ankerplaat van een citta niet lekker op die velg?

Had jij al een oplossing of heb je daar nog niet over nagedacht?

Ziet er netjes uit verder 🙂

groetjes

CittaDaan
              Topic starter

hey kerel,

ik heb hiervoor de naafdeksel van een SI gepakt. Deze wou ook nog niet lekker passen. kon wel in 1 keer maar dan zat je wiel uit het midden. hiervoor heb ik dus ’n dikke strip voor gepakt, uitgefreesd en nu staat het wiel perfect in het midden. Dit weekend Ga ik hem compleet opbouwen. dan zal ik even wat foto’s maken van wat ik bedoel, heb echt geen tijd om steeds die foto’s te maken. erg lastig allemaal.

groetjes

WiebeNelissen
                Bijdrager

Een paar foto’s daarvan zou top zijn, dan heb je dus ook voorpoten van een si gebruikt neem ik aan?

groetjes

CittaDaan
                  Topic starter

Update!

Edjuh
                    Bijdrager

Die grillo velgen staan supermooi!:thumb

Mooi werk.

Wat betreft die kop, ik kreeg in een italiaanse brommerwinkel eens een 46,5 malossi kop in handen, citta model die zo gemaakt was dat hij ook op ciao’s zou passen. Misschien dat dit er zo een is?

edit: na onderstaande gelezen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat het geen kop is die zo bedoelt is : -)

CittaDaan
                      Topic starter

Bedankt!

CittaDaan
                        Topic starter

Edjuh :
                          Die grillo velgen staan supermooi!:thumb

Mooi werk.

Wat betreft die kop, ik kreeg in een italiaanse brommerwinkel eens een 46,5 malossi kop in handen, citta model die zo gemaakt was dat hij ook op ciao’s zou passen. Misschien dat dit er zo een is?

ik heb geen idee, iig zou ik mijn deco kabel niet kunnen monteren omdat dat inhammetje ontbreekt. heb nu wel een goede terug gehad!

cris
                          Donateur

Mooie brommert heb je. Ik ben zelf ook bezig met een citta project en heb ook een setje grillo velgen aangeschaft, maar nu hoorde ik dat de standaard citta rempot ( Voor ) er niet in past.

hoe heb jij dit gedaan> Welke rempot heb jij erin? Van een si? of een grillo?

goedguus
                            Bijdrager

cris ik denk dat ze van grillo zelf zijn
                              ze lijken op die van 4 spaaks velgen 😉

CittaDaan
                              Topic starter

Update!!!

Sorry Cris ben tijd niet online geweest. er zit een rempot van een vespa SI / Bravo op!

CittaDaan
                                Topic starter

Update!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.