- Dit onderwerp bevat 38 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 6 maanden geleden door CittaDaan.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 november 2009 om 19:23 #284252
Hey iedereen,,,
Dit is onderhand m’n 2de citta alweer en m’n maatjes en ik vonden het wel tijd om van deze citta eigenlijk wel ’n perso te maken!.
ik rijd nu al een goed half jaar op een Citta, die ook rood en zwart is omdat ik de kleurencombo gewoon geweldig vind. Hiervan zal ik ook nog wel wat foto’s uploaden.
Het is begonnen toen ik m’n eerste Citta kocht deze was gewoon simpel Zwart met Grijs. helemaal origineel ( zei die vent ) m’n pa en ik vonden hem vrij saai en gingen hem opknappen een vriend van me zat al een flinke tijd in citta’s en heb ’n hoop informatie kunnen krijgen… Na deze compleet gestript te hebben blokkie reviseren het spuitwerk jullie kennen het wel starte hij in 1 keer wat geweldig was en hij doet het nog steeds super.
Huidige Setup van de Citta waar ik nu mee rijd.
Bromcarters,
Proma ( tecnigas ) CC
Pacco 13/13
malossi powerfiltert
50cc standaard
pully 70De setup van de nieuwe citta word als volgt ;
uitgefreesde carters naar 13 MM. inlaat moet ik nog even flowen.
De tecnigas van de oude citta komt eronder.
Dellie 13/13
Polini Powerfiltert.
En helaas alweer ’n 50cc Standaard.
Polini Voorvario met achterklok vertanding 1.10.5De foto’s van m’n Projectje! ;

Totaalplaatje van gespoten onderdelen en nieuwe bandjes voor de grillo velgen.
Grillo velgies
Achterrekkie
Kroonstukken
Gespoten Frame met Zwarte schoks, En afgelaste Grillo brug,
Deze heeft namelijk origineel geen oren voor de schokdempers. Nu is het dus wel ’n SI brug. Komt nog ’n Nieuwere foto van de Brug deze is namelijk compleet afgelast dus die leleke gaten zitten er ook niet meer in.
Met alvast ’n voorproefje van de velg met Vario naaf!
Plienie Vario!
50cc licht opgehoont
Carter Gefreesd 13mm inlaat.
Gefreesd Carter en Reserve brom carter