Vespa-Ciao.NL
:: Citta

Home Forums Algemeen Oude topics Citta

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 80)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Topic starter

Maar mensen is het nou erg dat k bh6 heb ipv bh8?

timschilders
      Bijdrager

wat is je setup dan?

PoliniCiao
        Bijdrager

Je kunt op die 43mm beter beter een NGK 8 hebben ja 😉 Is toch het geld niet

Jacky
          Topic starter

timschilders :
            wat is je setup dan?

Setup staat stukkie hoger.

Ok poliniciao dan haal k die:)

timschilders
            Bijdrager

kan je setup neit vinden, maar zelf rij ik met b7hs op mijn setup ,vind ik een fijne

PoliniCiao
              Bijdrager

Ik heb altijd bh8s’sjes op 70cc, ze lopen normaal altijd wel fijn en koffiebruin 😀

Jacky
                Topic starter

timschilders :
                  kan je setup neit vinden, maar zelf rij ik met b7hs op mijn setup ,vind ik een fijne

Bij pearl krijgje er 2 voor de prisj vna 1 geloof k;)

Hoe snel zoude jullie em schatten?

– 65cc alu polini met polini kop
                  – 13/13 @ 67 met geveilde inlaat tot 12 mm kan ook wel 13 zijn.
                  – Originele brommer uitlaat
                  – Bromklok, 70 poulie

@poliniciao ja dan haal k wel gwoon bh8 , tis danmaar een 65 en geen 70cc maar die zat er ook in dus zal wel goed zijn:)

Jelle89

nogmaals, denk niet dat je boven de 60 uitkomt als je echt de originele uitlaat hebt, en niet een citypower, want dat scheelt ook al behoorlijk..;)..

Jacky
                    Topic starter

Ja je hebt gelijk hijs niet zo snel als k dacht. MAar er doet zich weer een probleem voor. En ditkeer een GROOOT. Zelfde als cafy had, er loopt geen benzine meer de slang in. Hij had het ook we probeerde alles en niet holp. hij heeft em maar verkocht. Nu heb ik opeens hetzelfde probleem:( Slang loopt gewoon niet meer vol benzine. Tank zit vol uiteraard! Zonder slang erop loopt er ook gewoon b enzine uit de kraan!

Kay
                      Bijdrager

Komt er wel benzine uit als je de tankdop eraf hebt?Zo ja dan maak een gaatje in je tankdop,het kan zijn dat je tank vacuum zuigt.

masterman
                        Bijdrager

Ja het is een vacuum probleem. heb je ook veel last met citta’s. gewoon een gaatje in je tankdop boren. dan moet het opgelost zijn

Jacky
                          Topic starter

Helaas dit dacht ik ook al maar de tankdop sluit niet eens zo goed af en zodner doet tie t ookniet:( Wat nu?:|

KennyVespa
                            Bijdrager

heb je je benzine filtertje niet verkeerd om? en je kan ook eens proberne om de slang van de carb te halen en als er dan wel benzine doorheen komt hem dan op de carb te doen en dan starten en kijken of hij nog aanzuigt

mulder[sst]

ontluchtingsnippel onder je zadel staat wel open?

Jacky
                                Topic starter

Kennyvespa das wel en goed idee kan k doen. Mulder ja die had k er niet eens op toen gebeurde dat al;) Mja k zal em nog es openzetten!

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 80)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.