Vespa-Ciao.NL
:: Citta

Home Forums Algemeen Oude topics Citta

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 80)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kuwn
    Bijdrager

ik heb citta altijd al mooie dingen gevonden

Fredzzz
      Moderator

kuwn :
        ik heb citta altijd al mooie dingen gevonden

dankje, nu voel ik me goed 😛 aangezien al de ciao rijders hier cittas maar nix vinden 🙁

barry
        Donateur

jeaaaaaah citta’s zijn mooi.Maar ik vind persoonlijk de GRILLO mooier.Ooit koop ik er zo 1’tje.

TerroRLaG
          Bijdrager

ik vind nog altijd de bravo een van de best oogende. Hij lijkt robuster en mannelijker dan de ciao en citta. Hij lijkt ook iets ouder (das ook de reden wrm ik bij mijn aankoop de bravo voorkeur gaf). Ik hou van oudere zaken, geen oldtimers, maar zoal de bravo: is niet de modernste brommer en is ook geen oud oldtimer machientje. Oudere brommer zijn gwn prachtig, INDIEN ZE ER VOLEDIG ORIGINEEL UITZIEN 🙂 een originele blinkende oude citta zou ik zeker kopen mocht ik daartoe de kans krijgen :p ^^

Jacky
            Topic starter

Idd met het uiterlijk ben k t eens! Dingen zien er geweldig uit das waar! Maar hoe meer je eraan doet dan gaje steeds vaker denken.. waarom hebben jullie dit nou zo gedaan?:|

Jacky
              Topic starter

hij loopt dus niemeer,, kan dit komen door een andere gaskabel nee toch? Verder zit alles goed in elkaar ma hij wil net niet. K moet cker wat langer renne dat er benizne inkomt?

Jacky
                Topic starter

aub antwoord op dat van die gaskabel?

Fredzzz
                  Moderator

die gas kabel zou het niet kunnnen zijn lijkt me, wat voor carb heb je erop? 12/12 maar met zo een interne gas systeem of een waar je buiten de carb de gas kabel moet aansluiten? weetje zeker dat je wel gas geeft als je rent? Heb je alles wel goed aangesloten.

je zou alles even stap voor stap moeten na kijken.

zit er wel benzine in? zit er wel een sproeier in?

timschilders
                    Bijdrager

ik hoef echt geen gas bij te geven als ik aanren, alleen decompressi hendeltje.
                      geef us gas en kijk dan bij de carb of hij dat hendeltje ook mee trekt

Jacky
                      Topic starter

Ja hij vonkt dus ontsteking klopt. vlotterbak komt vol benzine. k heb idd zon hefboom ding boven op de carb. maar werkt wel maar misschien zit het niet strak genoeg en krijjgt tie helemaal geen lucht zo?

Jacky
                        Topic starter

Heej wie helpt? Hij loopt nu als k dan vol gas geef loopt tie zon 10 km/uur ofzo. stationair loopt tie niet. Tank zit vol kraan open. Hij vonkt en er is niks aan gebeurt sinds k em gespote heb en die nog liep. WAt kan het zijn?

Edjuh
                          Bijdrager

Brakke bougie?

Dat hij vonkt zegt ook niet alles.

Jacky
                            Topic starter

Uhm ja k had nog een bougie liggen dat was geen nieuwe maar me enige bh8 maar de nieuwe die k heb is en bh 6. Zou die daarmee ook moeten lopen?

Jelle
                              Moderator

vuiltje in sproeier? lucht in bezine slangetje?

Jacky
                                Topic starter

sproeier heb ik schoon gemaakt(zal k nogwel es doen, slang zit vol benzine:( Hopelijk nog iemand met en iedee:|

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 80)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.