:: Citta zakt weg op toeren. DR evo
-
HesselTopic starter
Hoi,
Ik heb net een 2e hands 70 dr evo gemonteerd en dus een stuk gereden, in het begin was er niks aan de hand, reed niet erg veel harder in tegenstelling tot de standaard cilinder +/- 5 km ? alleen was er wel goed merkbaar verschil bij het optrekken.
Nu reed ik dus een stukje volgas rond de 55 en opeens begint hij weg te zakken in toeren, net alsof hij ineens veel meer weerstand had.
Nadat ik het gas even los had gelaten trok hij weer rustig op maar lang niet zo goed als eerst.
Als hij dan weer even stil heeft gestaan en ik start hem opnieuw doet hij het eerst weer normaal en even later als ik dan weer wat harder ga rijden gebeurd het opnieuw.
wat zou het kunnen zijn versleten zuigerveren ?
Groeten,
Zou heel goed een warmloper kunnen zijn
HesselTopic starter
Meerdere keren achter elkaar ?
Bougie is wel mooi rood bruin, rijd met std brom carters, leo hm, 13/13 sproeier @ 62 en uitgeboorde std luchtfilter zonder gaasjes.
Hessel :
Meerdere keren achter elkaar ?
Dat kan wel, maar dan zou die iedere keer ook minder moeten gaan lopen en optrekken en das zo te horen niet het geval.
Ik vind het wel een beetje klinken als mijn speed engine probleem, deze is koud een beer qua optrekken en rijden en naar mate die warm word verliest hij die kracht voor een groot deel.
En bij mijn Speed engine wijd ik dat toch aan de afstellen van de carb.(sproeier en of filter)
Dus zou als ik jou was hier ook nog wat mee spelen, bv maatje groter en kleinere sproeier proberen, ander filter en als je de optie hebt zelf een compleet ander carbje.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.