Vespa-Ciao.NL
:: Citta vragen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta vragen

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 238)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wim
    Bijdrager

Dan moet je ‘m wat minder krap afstellen. Laat ‘m ietsjes meer toeren draaien zodat die niet uit valt. Mijn brommer loopt de ene dag ook beter stationair dan de andere. Zal wel met het weer te maken hebben denk ik.. of misschien verbeeld ik het me wel 😉

Mike
      Topic starter

Ohh ik dacht ook al zoiets, toen ik reed heb ik de stationair schroef er al helemaal in gedraaid en later weer wat minder gezet.

Weet je toevallig ook hoe je kan zien uit welke tijd je citta komt dus het bouwjaar? Ik ben daar wel benieuwd naar maar op het kentekenbewijs staat alleen maar 2005 omdat ze toen een kenteken moesten hebben

Mischa
        Bijdrager

Je chassisnummer plaatsen in dit topic :

Het bouwjaar en modelinfo via framenummer topic!

Waarschijnlijk weet iemand het wel als je het daar in zet

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
          Link naar Mijn collectie / Projecten.
          1

Mike
          Topic starter

Ohh bedankt ik zal het binnenkort even doen

Mike
            Topic starter

Dit was de envelop waar de trekveren in zaten die intellect mij op de post gedaan had. Zodat ik ze kon gebruiken. De envelop is er maar de trekveren zijn nergens te bekennen en ze hebben er wel ingezeten dat kan je zien aan het briefje waar ze in zaten, daar kan je zien dat er veren in zaten.

Thanks dhl

20230504_17384720230504_17390820230504_173911

Intellect80
              Bijdrager

😒 dat is mooi kloten… had ze beter in een gepolsterde envelop kunnen stoppen geloof ik.. 😒

No stress, all fun and a bit of speed

Mike
                Topic starter

Ja echt mooi kloten inderdaad. Maar goed kan jij ook niks aan doen. Dat krijg je met die ruige beren van postbezorgers. Die boeien dat niks joh. Goede leer voor de volgende keer maar dit kon je ook niet weten. Ik bestel wel gewoon een setje van jmpb, komt wel goed👌

Mike
                  Topic starter

en natuurlijk om het nog beter te maken zijn de trekveren overal uitverkocht😒

Ik heb ze alleen bij k-parts gezien, is die een beetje betrouwbaar?

Intellect80
                    Bijdrager

k-parts is betrouwbaar, ook goede prijzen

No stress, all fun and a bit of speed

Mike
                      Topic starter

Gelukkig, dan bestel ik de veren morgen en ff nieuwe tank stickers, die van mij zijn kapot door benzine

Mike
                        Topic starter

Het is toch wat.

Ik heb vandaag naar de bougie kleur geleken en die was aardig donker. Er zat een 54 sproeier in. En liep hij wel stationair
                          Nu zit er een 52 in, hij loopt nu mooier en hij knalt ook minder en hij loopt ook wat sneller ongeveer 45 op de teller maar nu zelfs met de stationair schroef er helemaal in en valt hij alsnog weer uit als ik stilsta. Hoe kan dit steeds want ik snap het nu niet meer. Moet ik een grotere carbarateur hebben mischien

Mike
                          Topic starter

Ik heb me toch maar een 13/13 carburateur gekocht in de hoop dat hij stationair wil lopen en mischien loopt hij ook nog wel harder. Dat zal altijd goed zijn

Wim
                            Bijdrager

die 13 / 13 had er potverdikkeme al lang op moeten zitten… gas dr op 😆 😛

Mike
                              Topic starter

hahahaha ja, de ingang van mijn carter is nu 10 mm. Maakt dat uit omdat de carburateur nu 13 is moet het carter dan ook 13 zijn of maakt dat niet uit?

Wim
                                Bijdrager

hahahaha ja, de ingang van mijn carter is nu 10 mm. Maakt dat uit omdat de carburateur nu 13 is moet het carter dan ook 13 zijn of maakt dat niet uit?

In je profiel staat:
                                  Uitgeboord carter,
                                  12mm inlaat
                                  Carburateur 12/7.

Dan had het wel mogelijk geweest, nu niet.
                                  13mm tegen een 10mm inlaatje, pfff probeer het maar.
                                  Wie weet.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
                                15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 238)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.