:: citta wil niet starten
-
hallo,
ik heb al een tijdje gekloot met mijn citta maar krijg hem niet aan de praat, ik heb een tijdje geleden met te veel olie in de mengsmering gereden waardoor waarschijnlijk mijn bougie was doorgeslagen, deze heb ik vervangen, de carburateur schoongemaakt, en nieuwe smering gemaakt op 1:40, en toen wilde de brommer weer starten.
Maar na een kilometer of 3 stopte hij ermee, en sindsdien krijg ik hem niet meer aan, als ik ren hoor ik wel de ontsteking, en soms een plofje, maar een echte ontsteking krijg ik niet, net zoals de eerste keer
ik reed met een bosch(een type toch?) bougie sinds ik de brommer heb, ik heb een paar maand geleden, gereviseerd, nieuwe krukas, en 13/13 uitgeveild, toen deed de bosch bougie het nog wel, nu heb ik bij de winkel een NGK R BR6HS
gekregen voor een ‘zwaardere setup’
wie weet raad?
je kan een nieuwe bosch bougie proberen of nog een keertje schoonmaken kan vuil in gekomen zijn tijdens het schoonmaken
GTZ NV
kijk je cp eens na of je condensator of je bobein daar kan het ook aan liggen
kan mischien aan je bobein liggen zo heb ik ook een vespa ciao mix die een jaar heeft gestaan en nu niet wil starte weet echt niet wat het probleem is heb de carbo schoon gemaakt ,nieuwe bougi gezet en olie ververst maar tch wil hij niet starten.ik denk dat het aan de bobein ligt
Gewoon 1 op 50 gaan mengen met een 50cctje?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.