:: Citta voorvork probleem
-
Hallo,
Nou ik heb dus me Ciao aangepast voor een citta voorvork ik heb ook al een citta as in me spaakwiel gedaan aangezien dat voor mij de makkelijkste oplossing was hopelijk loopt de voorvork niet tegen me rempot aan…
anyway thats not the point…
nou moet ik dus (omdat ik me voorvork opnieuw heb gespoten) die 2 poten terug in me kroonstuk steken nou gingen ze er uit als boter maar is het een *^#()@!&*!@ karwij om ze er terug in te krijgen de 2 imbussen heb ik al volledig eruit gedraait…en me vader heb me vorig kroonstuk al gebroken heb nu een nieuwe (spuiten daarvan wilt ookal niet lukken praxis primer lost op dus kan weer opnieuw ¬¬) maar voordat dit kroonstuk ook weer breekt weet iemand een veilige manier om me poten erin te krijgen, ik dacht zelf me poten en die 2 gaten in te smeren (na wat shuren met 600) met kogellager vet… any idea’s ?
groet Just
had je wel alle bouten helemaal los gedraait en eruit gehaalt?
bij mijn bravo vork zit ook zo’n rubbertje die moet je er ook uithalen en dan gaat het al een stuk makkelijker
en de binnenkant waar je de poten doorheen schuift schuren zodat de verf eraf is..
ja alles is eruit gedraaid ik heb alleen geen rubbers gezien die zullen er wel niet zitten maar goed dan zal ik de binnenkant wel helemaal glad schuren (dremel?) en dan nog eens proberen
Geen dremel gebruiken! Gewoon iets opschuren, misschien zit er verf binnen in.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.