Vespa-Ciao.NL
:: citta voorvork in ciao wiel

Home Forums Techniek Problemen oplossen citta voorvork in ciao wiel

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

just1991
    Topic starter

Hallo,

ik vandaag me ciao na een half jaar in elkaar zetten met een nieuwe cittavoorvork die ik helemaal pas heb gemaakt (balhoofd) ik er mee bezig moeren aandraien (heb een citta as gekocht op q-parts want ciao as bleek te kort te zijn) nou heb ik alleen het probleem dat ik bussen of moeren te kort kom omdat de as anders teveel naar binnen word gedraaid… maar nu het volgende: IK KAN NIET REMMEN !! de citta voorvork haalt bij lange na niet de rempot van de ciao ! de oude voorvork heeft een nok die hier keurig en makkelijk in valt ! maar de citta dus niet hoe los ik dit op 😕 ik heb GEEN andere rempot of voorvork en geen ander wiel 🙁 ik ben ten einde raad en sta op het punt de zooi te verkopen en een derbi senda te kopen :((

HELP ME !!

p.s ik heb ook een freewheel nodig om me achterwiel vast te zetten ¬¬

Edjuh
      Bijdrager

Je zou een bravo wiel of pot moeten hebben, die past in een ciao wiel en in een citta vork.

just1991
        Topic starter

oke mooi dus ik kan gewoon een bravo rempot in me ciao wiel zetten (wiel graag me spaken behouden) wie oh wie heeft er een bravo rempot voor mij ? en een freewheel 😛

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.