Vespa-Ciao.NL
:: Citta vonkt niet meer?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta vonkt niet meer?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sebas123
    Topic starter

hallo.

mijn Gilera Citta vonkt niet meer na dat ik gister met een kameraad van mij de cilinder heb vervangen van 50cc naar 70cc hij liep wel met de 50cc maar nu de 70cc erop zit vonkt die ineens niet meer de kabels zitten alemaal goed aangesloten en de sproeier is ook veranderd het blokje is ook nog schoon gemaakt hij heeft nog wel compresie en de cp staan op 0,45 weet iemand mischien ook wat dit kan zijn?

mvg.

Martino
      Moderator

Loop je onsteking vanaf de bougie even na.

Kijk dus eerst of je bougie stuk is door deze door een goede te vervangen. Vervolgens de bougiedop, bougiekabel, bobine etc.

sebas123
        Topic starter

dankjewel voor je tips hij vonkt nu wel weer aleen hij start nu nog niet heeft het wel nog even gedaan maar viel uit tijdens het rijden iemand enig idee?

mvg.

Indowess
          Bijdrager

Hij vonkt krachtig blauw + krijgt benzine.

Setup is;

43mm Autisa Spain
            Cp 13mm inlaat
            Std krukas
            13/13 @ 66
            Malossi luchtfilter
            Leovince Circuit
            Std trekveren.

Vanuit het blok vonkt die krachtig blauw en vanaf de bougie .. Maar slaat niet aan ?

Flippo
            Donateur

Weet je zeker dat hij benzine krijgt?
              Klinkt voor mij als een benzine kwestie. Dus dan volg je de weg van de tank tot aan het blok en kun je uitsluiten wat het niet is. Dus benzine slang/filter schoonmaken, carb schoonmaken etc. En als je dat al hebt gedaan of zeker weet dat dat goed zit, heb je dan al een grotere of kleinere sproeier geprobeerd?

sebas123
              Topic starter

Bedankt voor jullie tips hij loopt weer.
                start aleen nog wat moeilijk omdat die heel veel compresie heeft.

mvg.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.