:: citta viel uit, en doet het niet meer/ Help
-
ypelkTopic starter
ik reed vandaag op mijn citta ongeveer vol gas, kwam er wat geplof uit.
ik wou weer gas geven maar hij deed het niet meer. waar kan dit aan liggen?
citta wil trouwens ook niet stationair lopen :S
mijn setup
43mm dr evo.
geveilde inlaat en doorgetrokken poorten.
13.13 @ 64 malossi filter
citypower.
er zit trouwens een contactpunten ontsteking in.
groeten ypelk
waarschijnlijk staan de contactpuntejes dan neit goed als er pofjes uit je uitlaat komen.
en dat stationair lopen , mischien even 1 maatje grotere sproeier proberen.
ypelkTopic starter
ben al van 62 naar 64 gegaan. als ik bij sproeier 64 het luchtfilter eraf haal loopt die wel stationair maar allen met de stelschroef er helemaal in:S. dan zou je denken een kleinere sproeier… maar dan loopt die niet lekker.
weet iemand het ?
kortsluiting of valse lucht.
als plof uit carb. komt dan misschien zuigerveren versleten.
ypelkTopic starter
zuigerveren zijn denk ik niet versleten, heb er voor de zomer nieuwe op gezet, hoe kom ik er achter of het kortsluiting is ?
toen die het nog deed reed die verder goed alleen hij wou niet stationair. kan het aan de pakkingen ofzo liggen misschien ?
de afstand van je bougietandjes moet je eens wat kleiner zetten kan misschien iets opleveren zet de op 0.50/0.60
ypelkTopic starter
hoe doe ik dat precies, heb daar nog geen ervaring mee ?
Bougie meschien kapot,of niet lekker meer,effe nieuwe in gooien.
Anders zou ik zeggen contactpunten staan niet goed,of je trek ergens valse lucht,pakkingen,keerring,cabrateur.
En niet stationair lopen,wel goed uitgeveild,of toch ergens valse lucht meschien.
ypelkTopic starter
bougie is niet kapot, ik ga nu de pakkingen vervangen. het uitvielen is zeker goed gebeurt, heeft fons voor me gedaan. cp’s heb ik nu goed gezet. hopen dat het blok weer goed loopt als ik hem weer in elkaar heb.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.