:: Citta Vario op een Ciao?
-
Hey ik vroeg me af of dat kon, aangezien er in een citta vario volgens mij brommervertanding zit ivm de kleinere wielen… Iemand een snel antwoord, kan me order misschien nog cancelen 😉
EdjuhBijdrager
Citta heeft standaard geen vario, en vario’s zijn onderling uitwisselbaar(elke vespa/gilera).
Als je de achternaaf(‘klok’ ) bedoelt, die is ook uitwisselbaar en is dus hetzelfde tussen bromvespa’s en citta’s.
Voor poelies en koppelingen geldt hetzelfde.
in een citta vario (zijn standaard helemaal niet bij citta uitgebracht) zit geen brommervertanding.
het zijn allemaal snorvertandingen, mits je een malossi vertanding erin hebt (1 op 9 ipv 1 op 11.5)
Oke, gelukkig dacht alweer dat ik me centjes half kwijt was 😉 neem aan dat 1:9 een goede tussenweg is ipv 1:11,5. krijg het nog druk het weekend (vario + carter inlaat en spoelpoorten veilen) 🙂
Verder nog aanpassingen aan me brommer nodig (zie links me brommer)?
Trouwens thanks voor de supersnelle antwoorden 🙂 als de oude eigenaar nou een supersnelle verzender is heb ik hem morgen 🙂
1 op 9 zal je er vast niet in hebben,
1 op 11.5 hoogst waarschijnlijk.
Maar die malossie is toch 1:9 begreep wel dat die snor van zichzelf 1:11.5 zou zijn ;). Of is die er alleen voor niet vario klokken?
JelleModerator
de 1:9 van malossi kom je heel weinig tegen, maar er zijn standaard 2 soorten vertanding dat is 1:11,5 en 1:10,5
met een beetje mazzel heb je de 1:10,5 😉
Ah nice, naja het zal me niet zo heel veel uitmaken, ben al lang blij dat ik een mooie vario op de kop heb getikt 🙂
Kan ik het zien aan de tandjes (zitten er dan halve tandjes op XD :P)?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.