Vespa-Ciao.NL
:: Citta van Jeffrey citta.

Home Forums Perso’s Projecten Citta van Jeffrey citta.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jeffrey citta
    Topic starter

ik heb hem niet op mijn veren zitten, hij zit zowat naar mijn trekhaak, dus volgens mijn zal dat nog wel meevallen dat je hem niet goed zal zien.

dit is de zelfde citta als op foto nummer een 😀 ik gebruik hem ook overal voor, net paar kerstkaarten op de bus doen,dan zal ik niet geen lopen + dat mijn fietsbband lek is.
      en is niet schoon gemaakt, als ik hem vaak schoonmaak gaat er vaak 2 dagen daarna wel weer wat stuk, laast uitlaat opgepoetst dag daarna begon mijn licht raar te doen:?

ik heb een kleine trekhaak die kan je gewoon bij de fietsenwinkel kopen.

moet aleen nog mijn velgen spuiten maar dat zeg ik al heel lang.

ik zat laast te denken om te kijken of ze nog ergen van die spaakvelgen voor een citta hebben(zal wel moelijk woorden) en dan de spaken de zelfde kleur als mijn brommer. de buitenrand gewoon zilver houden, lijkt me er echt mooi uitzien.

beetje leesbaar?

jeffrey citta
      Topic starter

zo paar weken trug mijn kenteken verloren (kan ook niet andere, met een stukje aluminium plaat) vandaag bezig geweest met een nieuw blokje voor de ciao, of hij lekker zal lopen weet ik niet, aangezien het draadend voor me cilinder door me speed engine komt (aan de binnekant van me blok) maar we wachten het af. gister aan andere snaar gekocht voor de citta maar was te klein, dus als er iemand nog een snaar maat 975 moet hebben, hij ligt in schagen. ligt nu poeli 65 onder met een 1012 snaar, maar die slpit als ik een beetje gas geef ,me blok hangt al helemaal naar voren.

dat was het weer voor vandaag.

Gerarduz
        Donateur

Nog bedankt voor de bezemwagensevice:thumb

VW Transporter VR6 vanaf : Dijk Petten naar Heiloo voor de Nieuwjaarstour!;)

Mooi project op de rails , je stoof als de brandweer weg iig met poelie zelfs. Ik dacht eerder nog dat je een HM dr onder had maar Simo calibraadwurst blaast hard op poelie dus ook!
          De trekhaak maakt het helemaal tot een nuttig plan !

Goed bezig 8)

Hopelijk zie ik je dit jaar nog eens vaker op tourtjes verschijnen , sowiezo succus met de hobby:thumb

jeffrey citta
          Topic starter

ach, we konden je ook zo niet laten staan en zeggen na je zoek het maar uit wij gaan naar huis, zo ben ik niet! dat trek haakie is altijd makkelijk, wou mijn aanhanger eerst nog meenemen, maar goed dat ik dat niet gedaan had, anders lag hij nu denk ik nog ergens in petten?.
            en verder morgen even het andere blokje starten, kijken of die een beetje loopt.

heeft er iemand in de buurt nog een goede 13/13 carb, en een goede bromklok voor een mooi prijsje??

jeffrey citta

in een snor ciao zit toch een snorklok of zetten die nou aleen in citta’s??

pepko
            Donateur

in citta’s juist niet, omdat die al zulke kleine wielen hebben. in een snor ciao zit std wel een snorklok ja.

jeffrey citta
              Topic starter

okee dus moet ik even verder kijken voor een bromklok, en een carburateur. verder heb ik het blok proberen te starten maar die geeft geen vonk, zou dat door mijn condesator komen ? bobine is nog goed, bougi kwam uit me citta, dus moet ook goed wezen, bougidop komt ook van de citta, contact punten staan ook goed.
                hij geeft af en toe wel een héél klein vonkje maar niet zoals hij het moet doen.

500
                Donateur

Een citta heeft al een bromklok!!

jeffrey citta
                  Topic starter

ja maar het is voor op me ciao.

jeffrey citta
                    Topic starter

Net een heel bericht getypt, geeft hij error!! aan:'( een uur aan het typen geweest, en foto’s gemaakt. naja doe het morgen wel even opnieuw!
                      iemand eenigiedee wat dat kan zijn? is namelijk niet de eerst keer dat ik dat heb??

gr jeffrey citta.

pepko
                      Donateur

altijd een bericht kopieren (Ctrl+c) voordat je op reply drukt… een wijze les die ook ik heb moeten leren nadik 1000 posts 😉

Edjuh
                        Bijdrager

Je logt vanzelf uit als je een tijdje niks doet op het forum. Inderdaad altijd je tekst kopieren bij lange stukken.

jeffrey citta
                          Topic starter

okee.. de volgende keer zal ik daar is opletten.
                            naja de citta ligt nu uitelkaar, kroon stuk heb ik gespoten, ben nu druk bezig met me achterbrug te schuren, voorvork poten heb ik een beetje bijgetipt, en nieuw olie er in, had nu namelijk gewoon motor olie erin en dat dempte niet goed, en als het vrieste stond hij vast. voor de rest alles goed schoonmaken en netjes rvs boutjes erin. blokje heb ik nu onder de ciao zitten, maar vind het lang niet zo lekker rijden dan me citta, komt waarscheinelijk ook door dat me lagers in me achterklok aan vervanging toe zijn.
                            hier nog wat foto’s.
                            kroonstuk

achterbrug

smokey, zo staat ie er nu bij.

voorvork, en nieuwe houders voor me voorspatbord, in de kleur van me frame

en hier mijn rommel hoekje.

gr jeffrey citta.

AC RACING
                            Moderator

=) ik wil ook zo’n hobby zolder, helemaal geweldig!

jeffrey citta
                              Topic starter

AC RACING :
                                =) ik wil ook zo’n hobby zolder, helemaal geweldig!

Zit er wel lekker hoor, alleen had ik liever op de beganegrond gezeten, aangezien ook alles boven ligt, en dus heel vaak naar boven en beneden loop.

voorde rest, mijn kroonstuk en voorvork in mijn frame gezet (morgen wel een fototje) en vrijdag mijn achter brug lassen opschool, er zit een groot uitgelubberd gat, waar ik een plaatje achterlas. en verder alles nog een beetje knap lassen.

jeffrey citta
                                Topic starter

Vandaag me gestraalde wielen gespoten, dat werd denk ik wel eens tijd na drie jaar. ik heb zo nu in de primer staan, morgen spuiten met industrilak, wat nog in de schuurstond, en ook eigelijk wel mooi past bij de citta.
                                  me achterbrug hangt warm boven op zolder in de zon, die gaan ik er morgen onderleggen.

gegroet, jeffrey citta.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.