- Dit onderwerp bevat 75 reacties, 27 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren geleden door jeffrey citta.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 mei 2010 om 20:14 #461328
Die calibrata heeft toeren nodig, met pully 55 trek je pas zeer laat in de powerband.
Ik zou eens een pully 70-80 monteren. Met 80 zul je wel wat overtoeren krijgen, maar trek je in ieder geval goed door.
18 mei 2010 om 21:03 #461335vespa-racer :
ja kan het deukje ook met spotter er uit halen moet je het wel blank, daarna gewoon weer inlakkenDe naam was ik even kwijt whaha,Spotter dus.
25 mei 2010 om 21:04 #461487vanochtend opweg naar mijn werk krijg ik halverwege een vastloper met de 80cc
gelukkig viel het allmaal wel mee gewoon beetje droog gelopen
was mijn evht dood geschrokken maar goed hij doet het weer.10 juni 2010 om 20:38 #461925heb vanmiddag met mijn duim klem gezeten tussen een kantbank op mijn werk.
gelukkig heb ik hem niet helemaal ingedrukt anders zat er effe 20 ton op mijn duim te drukken en had ik waarschijnelijk een halve duim gehad.
mijn toppie lag er gelukkig niet helemaal af dus met zeven hechtingen hebben ze hem weer aanelkaar genaait
ik zit nu in het gips en moet zaterdag weer terug dan hoor ik meerdus verlopig lopen
11 juni 2010 om 15:17 #461939ooh je hebt wel pech. sterkte met je duim dan maar!
20 augustus 2010 om 16:49 #463624Zonde dat je die K&N filter kwijt bent geraakt man, die dingen kosten nogal wat geld!
Leuke perso
11 september 2010 om 20:16 #463528aangezien mijn perso dood is onderhand zal ik er nog is wat leuks op plaatsen
ik ben vandaag aan de gang geweest met mijn aanhanger aanhangertje lag al een tijdje in de tuin die heb vroeger achter mijn skelter gezeten nu achter mijn brommer

als die blauwe krat weg is pasen er precies 2 kratten bier op11 oktober 2010 om 17:34 #464940

had het weekend dorst en mijn ouders wouden niet voor mijn rijden, na dan maar zelf rijden met de brommert.
passen precies 2 krattenbier op en nog 2 erop kon niet hard rijden want was bang dat die flessies eruitzouden springen11 oktober 2010 om 19:09 #464944
AnoniemNice! Hoe zit dat met wetten e.d.? Zoiets wou ik zelf ook altijd al maken!
11 oktober 2010 om 20:13 #464948Bromfiets met aanhangwagen en zijspan
Voor een bromfiets met aanhangwagen en een bromfiets met zijspan gelden aangepaste regels. Voor een bromfiets met aanhangwagen gelden dezelfde regels wat betreft het frame, de assen, de wielen en de banden van de aanhangwagen. Wanneer een aanhangwagen gekoppeld is aan de bromfiets moet aan de volgende eisen voldaan worden:
C de aanhangwagen mag slechts nassig zijn
C de afmeting mag met inbegrip van de lading maximaal 1m breed, 1m hoog en 2m lang zijn. De lengte van de achteras van het trekkende motorvoertuig tot aan de achterzijde van de aanhangwagen;
C de toegestane maximum massa (leeg + lading) mag van de aanhangwagen niet meer bedragen dan de helft van de ledige massa van de trekkende bromfiets, vermeerderd met 25 kg.Als je een aanhangwagen koppelt aan je bromfiets moet deze voorzien zijn van:
C een of twee achterlichten;
C twee niet-driehoekige rode retroreflectoren aan de achterzijde;
C minstens een ambergele niet-driehoekige retroreflector aan elke kant van de aanhangwagen.Van de winter ook maar zoiets maken en dan citta zonder kenteken kopen en dan in de kar:)
12 oktober 2010 om 08:51 #464961ik had heelveel bekijks met dat ding zit nog geen licht op ofzo moet ik ook maar is gaan doen denk voor ik een boete in mijn broekzak heb
12 oktober 2010 om 11:00 #464966Hey Jeffrey,
ik kan me heel goed indenken dat je veel bekijks hebt gehad.
Zeker als je met 4 kratten bier achter je aan rijdt.Zou je alleen wat aan je leesbaarheid van je perso kunnen doen?
Alleen de interpunctie hanteren zal dit al doen verbeteren.20 december 2010 om 21:32 #466731hallo.
zal proberen wat aan mijn leesbaarheid te doen.
na een tijdje gereden te hebben heb ik een ander nieuw speedeningine gekocht met electronische ontsteking,
verder mijn kentekenplaats aan de zijkant geplaatst heb hem op het frame van me trekhaak gemaak,aleen vind ik hem erg laag zitten.
wat vinden jullie?

20 december 2010 om 22:04 #466734Dat kenteken plaat hoort wat mij betreft gewoon op t spatbord!
Verder leuke citta:) hoop dat je elec. SpeedEngine t goed blijft doen!
Mike20 december 2010 om 22:25 #466735de leesbaarheid is er wel op vooruit gegaan

het schijnt dat je een bekeuring kan krijgen als je kenteken vanuit een bepaalde hoek niet goed zichtbaar is, plus het zou beter staan als het op je spatbord zit.
maar is dit nou dezelfde citta als op de foto’s op pagina 1, die citta met dat lage stuur? het intensieve gebruik is er nu wel vanaf te zien.
ik zit ook rond te kijken voor een geschikte trekhaak, gewoon voor de gein. ik wil op mijn citta niks permanents maken qua trekhaak, maar iets met een kliksysteem o.i.d.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.