Vespa-Ciao.NL
:: Citta van Jeffrey citta.

Home Forums Perso’s Projecten Citta van Jeffrey citta.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jeffrey citta
    Topic starter

buurman kwam net even om de hoek met mijn vliegwiel

is het wat??

tm-racing
      Bijdrager

Wow daar is wel een hele hoop af,hoop dat het heel blijft.
        Maar ziet er goed uit.

jeffrey citta
        Topic starter

jaa als ik het doe doe ik het goed naja de buurman hebt het voor mijn gedaan:D
          ben ook nog aan het kijken voor dat bison wat jij zij want het was giet alu ja dat moet ik weten dat kan je niet lassen

Helios
          Bijdrager

Hoeveel gram weeg de vliegwiel nog? Zal wel niet zo gek veel meer zijn, zo die is echt ver afgedraaid!

Edjuh
            Bijdrager

Dat zal een mooie gasreactie geven, ik gok dat hij zo’n 400 gram weegt ; -)

jeffrey citta
              Topic starter

ik heb geen iedee hoe veel hij weegt

is het wel goed dan of is hij te ver??
                ik ga hem gewoon proberen eerst mijn carter plakken

VespaAvanti
                Donateur

Ik vindt hem eng ver afgedraait.
                  Maargoed, kwestie van testen, dan weet je of hij het houd:D

jeffrey citta
                  Topic starter

hij doet het draait mooi aleen zonder dat krukas.
                    nou heb ik weer iets kuts kom ik net thuis met mijn simonini uitlaat wil ik de stoep op rijden komt mijn uitlaat op tegen de stoep aan dikke deuk er in en allemaal krassen echt zonde ewoon uitlaat van nog geen 2 km oud
                    kan ik ijgelijk die deuk er uithalen met iets ???

Zeebodem.
                    Bijdrager

pfffuuuuuh,daar vraag je wat…..ik zou het zo niet weten.
                      wel mooi balen in iedergeval:S

je vliegwiel is inderdaad wel heel erg afgedraaid.
                      maximaal hehe:D
                      gooi hem eens op de weegschaal,ik ben benieuwd.

Jesper56
                      Bijdrager

Das idd mooi balen volgensmij kun je een deuk uit de uitlaat krijgen door op de plek waar de deuk zit goed warm te stoken en dan met lucht druk op de uitlaat zetten.;)

jeffrey citta
                        Topic starter

ja moet je nog heel even wachten want die ligt er nu onder als mijn 65cc klaar is komt de 80 er weer even onder vandaan

met dat luchtdruk zat ik ook al te denken of mechiien met vaciuum ??? zal wel moeilijk woorden denk ik maar gelukkig zie je hem niet onder het rijden ofzo

en wat vinden jullie hiervan volgend jaar woord ik achtien dus al beetje voor een auto aan het kijken.
                          de aanhanger voor de stockcar aanpassen zodat de citta erop kan en zat te denken aan een mooie golf 2

maar laast zag ik toch een mooi bussie gaan een daihatsu hijet

kan precies mijn brommert in,kan overal parkeren en kan nog iemand meenemen ook haha

tm-racing
                          Bijdrager

Heet stoken en dan een stukje metaal met een klein punt lasje vast zetten waar je tegen aan kan meppen.
                            Is idd wel zonde jongen

tm-racing
                            Bijdrager

Dit is dan met heel veel punten,maar op deze manier.Je kan er dan mooi veel kracht op zetten

jeffrey citta
                              Topic starter

ja maar is even kijken inpresiepe heb ik er geen last van je ziet het ook niet zit gewoon aan de onderkant
                                rijdt nu met poeli 55 nou echt dat is helemaal niks!!
                                s’ochtens heb ik tegenwind naar mijn werk en dan ga ik denk ik niet harder dan 50km/h denk ik maar als ik dan weer naar huis ga heb ik wind mee komt hij teminste op zijn toeren maar niet te lang ben nog aan het inrijden natuurlijk.
                                en als mijn blokje warm en ik ga rijden krijgt hij denk ik teweinig benzine of juist teveel er zit nu sproeier 72 in zal ik naar de 74 gaan?? hij doet het eenkeld als hij warm is??als hij koud is rijdt hij pervekt

vespa-racer
                                Bijdrager

ja kan het deukje ook met spotter er uit halen moet je het wel blank, daarna gewoon weer inlakken

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.