Vespa-Ciao.NL
:: Citta van Frenklin

Home Forums Perso’s Projecten Citta van Frenklin

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 133)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bartusman
    Bijdrager

Nice, zijn echt geweldige uitlaatjes, moet het zeker goed gaan doen op jou setup. Ben benieuwd wat het verschil in top is met je krul. Wat heb je er voor betaalt, aangezien deze niet in topstaat is maar ze wel redelijk ‘zeldzaam’ zijn?

reiniero
      Bijdrager

lijkt sprekend op mijn oude citta :

vind hem wel mooi, alleen die crossbandjes vind ik er niet zo mooi op staan!

Frenklin
        Topic starter

Mooie kleurencombo heb je daar Reiniero :p Als mn HM eronder zit zijn t net broertjes hehe :lol

@ Bartusman: kheb hem voor 35 inclusief verzendkosten gekocht is zeker niet verkeerd al zeg ik t zelf. je ziet ze wel erger als dit en dan word er 50 euro voor betaald!

Bartusman
          Bijdrager

Wow dat is zeker netjes! Zilveren handmade staat ook strak trouwens!

reiniero
            Bijdrager

ja die van mij was gestraalt maar een HM is gewoon een mooie pijp, en je citta ziet er mooi uit maar zoals ik al zei alleen die banden:P

Frenklin
              Topic starter

Hmm.. ik kom er net achter dat de HM niet gaat passen met een middenstandaard.
                Ik wou hem er net onder hangen maar dat lukt dus niet.
                Ik heb ff snel gekeken naar die standaard maar ik kon niet zien hoe ik hem eraf kan halen, iemand tips?

Hier nog wel een foto’tje met zn broertje..

FonS
                Bijdrager

er loopt normaal een as doorheen die met twee clipjes wordt vastgehouden, maar door de jouwe zit toch gewoon een bout?

dus bout eruit trekken en klaar 🙂 (let ff op je vingers want die veren staan op spanning natuurlijk)

Lowie
                  Bijdrager

slijptol :thumb
                    dan een zijstandaard eronder

edit: Zo, dat is scherp van je Fons!

Frenklin
                    Topic starter

FonS :
                      er loopt normaal een as doorheen die met twee clipjes wordt vastgehouden, maar door de jouwe zit toch gewoon een bout?

dus bout eruit trekken en klaar 🙂 (let ff op je vingers want die veren staan op spanning natuurlijk)

Nee, die bout die je daar zit zitten is voor de ophanging voor mn leo krul.
                      Het word inderdaad slijpen of zagen..

crossfreak
                      Bijdrager

doe a.u.b dat stuur normaal..het is geen stier :lol

jordy
                        Bijdrager

haha ik geef crossfreak gelijk :lol

maar ieder zn eigen smaak he;)

Frenklin
                          Topic starter

Ja ieder zn mening natuurlijk!
                            Maar wat bij mij t geval is, dat ik bijna 2 meter ben en niet normaal kan rijden als t stuur recht staat zegnaar.

Daarom staat ie zover naar voren ik vind het ook mooier als recht omhoog.

Frenklin
                            Topic starter

Eindelijk zit de Handmade eronder! gister mn standaard weg geslepen en hij rijd egt super!!

Hij maakt een zacht brommend geluid echt veel minder herrie als een krul of proma.
                              Ik rijd dus met vario en dat gaat ook prima, zelfs mn rollers zijn nog wat zwaar maar hij rijd echt fijn!

Prestaties lijken wel op die van een krul maar HM is wat sneller weg en blijft langer trekken. op top weet ik t nog niet zeker, hij gaat denk een paar km harder als de krul.

Hier wat foto’s!!

Hij moet nog verder worden geschuurd en wat lak eroverheen.

Frenklin
                              Topic starter

Mooi he jongens :con 😀

Daan777
                                Moderator

Heb er nog niet zoveel ervaring mee,
                                  maar de looks van een handmade vind ik iig echt vet!
                                  Staat leuk op je citta:)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 133)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.