:: Citta valt uit na 5 minuten rijden, lekte eerder benzine
-
Hallo,
Mijn citta valt als ik 5 minuten heb gereden uit. alsof hij warm loopt. ik had ook het idee dat hij afgelopen week benzine lekte. kan dat met elkaar te maken hebben? En waar kan het aan liggen? Groeten maikel
pepkoDonateur
zit het banjofiltertje in de carburateu verstopt?
waarschijnlijk is de benzine toevoer te langzaam waardoor je sproeier na ongeveer 5 min. de vlotterbak heeft leeggetrokken.
oplossing: benzinefilter(s) even schoonmaken en je carburateur ook.
Dit probleem heb ik nu ook, en ook gehad,
Heb er toen een benzinefilter in gezet en de carburateur uit elkaar gehaald en met compressor helemaal leeggeblazen. Een poosje gereden (weekje) en deed het prima.. TOT DAT
ik reed vandaag weer en na ong 10 minuten rijden viel hij ineens uit en startte ook heeeeelllll erg moeilijk..
Weten jullie hier misschien ook een oplossing voor?
Alvast bedankt!
Tim
Misschien heb je roest/stof in de tank en is nu weer alles verstopt.
Ja daar zou ik inderdaad naar kunnen kijken,
hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Wederom alvast bedankt!
Groeten
bedankt voor de reacties. Ik heb de carburateur uit elkaar gehaald en de pakking(rubberen ring) tussen het vlotterbakje en carb vervangen. Ook het pakkingkje van de banjo heb ik vervangen, en het luchtfilter ook hier zat geen zeef meer in. Ook alles schoon gemaakt en weer in elkaar gezet. Heb nu 10 km gereden en de citta viel net weer uit na nog geen 5 minuten rijden, start ook niet meer daarna, waarschijnlijk alleen als de citta weer koud is. iemand enig idee?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.